{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerdæk - hvor lang tid??
  • #1   10. jan 2015 Forstår ikke spørgsmålet? Der er ingen regler for, at man skal køre med vinterdæk, så du kan bare gå amok med dine sommerdæk?

Men er tommelfingerreglen ikke, at det bør hedde vinterdæk når vejtemperaturen er under +7?

Men omvendt - et sæt gode sommerdæk kan sikkert være bedre, end T.Hansens dårligste vinterdæk?

• #3   10. jan 2015 Lige nu har jeg ikke råd, men når jeg for penge igen har jeg.

• #4   10. jan 2015 gå på nettet og find nogle brugte, jeg fandt 4 dæk+fælge til 400 kroner, der kan alle sku være med...

• #5   10. jan 2015 Fisk... Men ja, man skal self også sætte dækvalg op mod ens kørselsbehov.

Selv kører jeg på Goodyear four seasons året rundt (et ægte helårsdæk med M/S markering). Kører 10.000 om året, og er ikke afhængig af bilen i hverdagen.

Any ways - der er forskel på vinterdæk.
    http://www.fdm.dk/biler/test-af-vinterdaek-2014-kaempe-forskel-paa-vinterdaek

• ole P
    ole P Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 2 Svar: 4
    #6   10. jan 2015 Hvis man ex. køber Michelin vinterdæk hos T.Hansen, kan de vel være lige så gode ??

• #7   10. jan 2015 Der er ingen regler i dk for kørsel med sommer/vinterdæk
    Så i teorien kan du køre sommerdæk året rundt.
    Men har selv kørt sommerdæk en vinter og det var ingen fornøjelse, mht. afbetalingsmuligheder, kan du hos T-Hansen og mange andre få et ekspress lån og derefter afbetale, samt betale det resterende beløb ud når du vil.
    Håber du kan bruge svarene til lidt smiley

• #8   10. jan 2015 Jeg kommer til at bruge bilen hele tiden. Og da jeg er ny bilist, tør jeg ikke at kører på sommer dæk om når der er sne.

• #9   10. jan 2015 find nogen på dba, gulgratis mv. få evt. en der har forstand på hjul og biler til at hjælpe med at finde dem til dig. der er tusindvis af kr at spare. og der er tusindvis af fine brugte hjul til salg...

• #11   10. jan 2015 Spørg om du kan lease vinterdæk med også. Sværere er det vel ikke?

• ole P
    ole P Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 2 Svar: 4
    #12   11. jan 2015 KØBTE 4 stk. BF goodrich hos DÆK online for 1700,- . Vi har nemlig dækapparater i vores bilklub BMGB.dk

• #13   11. jan 2015 Hvis det er en sprit ny bil, så skal du være obs på at den har tmps og der derfor skal sidde sidde en føler i hvert hjul alt efter hvordan den måler - nogle måler via abs sensor

• #14   11. jan 2015 Det er en sprit ny bil

• #15   11. jan 2015 så skal du være obs på det kan koste en del pr. hjul med følerne - og de SKAL sidde i dine vinterhjul også.
    der er også nogle leasingaftaler hvor der er krav om brug af vinterdæk i "vinter perioden" (01.11-15.04).

men når nu du skal bruge bilen hele tiden, så er det en rigtig god ide at have et sæt vinterhjul også.

• #16   11. jan 2015 Kim B, hvor står kravene for at der SKAL være dæktryksmåler i i dine fælge?

• #17   11. jan 2015 Søg på Google og så kommer alle dæk firmaer også frem med lov teksten.
    alle biler som er blevet type godkendt fra 2012 har det været et krav med tmps og alle nye personbiler og autocampere der er indregistreret første gang efter 01.11.2014 SKAL have tmps monteret fra fabrikken af. Og da det er sikkerhedsudstyr skal det virke hele tiden ligesom f.eks. en airbag

Kommentér på:
Sommerdæk - hvor lang tid??

Annonce