{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dodge ram 1500 Hemi 5,7 V8
  • #1   12. jan 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Hemi_engine
    Lidt læsning til dig. smiley

Men i bund og grund er det bare for at gøre den mere økonomisk og mindske varmeoverførslen til topstykket.

• #3   12. jan 2015 Altså 6 kml ? Læser jeg det rigtig ?

• #5   12. jan 2015 Kommer jo an paa din koersel og om det er motorvej eller bykoersel men et snit paa 6 er ikke helt ved siden af....

• #6   12. jan 2015 Næææ jeg var godt klar over den var dyr at køre i hvilket sådan en også gerne må være, men havde håbet det var lidt bedre, for når man spørger dem som har dem til salg så køre de ca 7-9 smiley er der noget med at nogen af dem kobler nogle cylinderen af ind i mellem ? Og hvad har det at sige

• #7   12. jan 2015 Jo igen kommer det an paa koerslen.
    Ja der er nogen af dem der har det system for at spare lidt paa de dyre draaber, dette system er dog ikke paa dem alle.

• #8   12. jan 2015 benzin er billig i dag så skide være med hvor langt den går på literen hvis man vil ha sådan en fed bil må man jo bare betale nu har jeg en Ram 1500 hemi den går fra 3- 8 kml. alt efter hvordan man køre det er den fedeste bil der kan værre ca. 110 liter benzin på den så det samme som en alm. bil på en tank med 60 liter smiley fuck benzin priser bare vi har det sjovt du har jo heller ikke 345 hk i alm. bil

• #9   12. jan 2015 nej det kan der være noget om , hvordan er holdbarheden ellers i dem

• #10   12. jan 2015 Nu er min godt nok ikke en HEMI, men storebror til den med en 8,3 V10 motor. Jeg har dog været ude og prøvekøre et par 5,7 HEMI modeller, inden jeg købte den jeg har nu.. OG, jeg har kun godt at sige om den motor! Stor trækkræft, jævn motorgang, og så synes jeg at den var overraskende hurtig i optræk. Hvad angår service og reservedele, synes jeg ikke det er mere dyrt end mange andre biler - Tvært imod vil jeg sige! Bilen er jo bygget til at skulle kunne holde til lidt af hvert, hvilket den også gør smiley Jeg siger: Go for it smiley

• #11   12. jan 2015 jep Go for it

• #12   12. jan 2015 Det er da netop i disse tider man skal udleve drømmen om en benzinsluger. Jeg tror vi skal 7-8 år tilbage for at finde benzinpriser på det niveau de er nu.

• #13   12. jan 2015 Brian B : Ja men hvor længe holder priserne sig der, det kan jo i sidste ende kun gå en vej og det er op. Jeg tvivler på at de falder mere en de 8-10 kr literen som det koster nu.

• Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 24
    #14   12. jan 2015 Jeg forstår bare ikke hvorfor alle spørger "hvor langt går den på literen?" Det er ikke ideen med sådan en kasse. Det er en V8 for pokker da. Nej den køre ikke lige så langt på literen som en Lupo 3L.

Kommentér på:
Dodge ram 1500 Hemi 5,7 V8

Annonce