994 visninger
|
Oprettet:
Skal have en "ny" bil {{forumTopicSubject}}
Hej bilgalleri. Jeg har ikke været herinde i nogle år, da jeg ikke har haft behovet for en bil, men nu står jeg og mangler en igen. Da jeg ikke har handlet bil i 4-5 år, har jeg ingen ide om hvad man skal være opmærksom på længere
Hvis jeg finder en nysynet bil, kan jeg så være sikker på at undervognen er iorden, og at dækkene er fine f.eks.?
Hvis der er nogen af jer, der bor tæt på Århus, og som har en nysynet bil, med fine dæk og pæn undervogn til max 15000, så kan i også linke til den
Håber i kan hjælpe!
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.909
2. Du kan ikke være sikker på noget der er nysynet men det er da sjovt nok en god indikator.
3. Dækkene kan du vel selv tjekke med øjet når du ser på en bil.
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.466
Et syn betyder bare at den i synsøjeblikket lige præcis overholder kravene. Det er ikke sikkert den gør 14 dage senere.
feb 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 278 Svar: 1.821
Men ja, jeg kan da selv tjekke dækkene. Men hvis jeg kunne undgå at køre 200km for at købe en billig bil, som så skal have nye dæk når jeg kommer frem, så ville jeg da gerne det
jul 2007
Men en nysynet bil fortæller intet om standen på dækkene da de jo sagtens kan være skiftet bagefter. Der er efterhånden også mange der skriver "nysynet" på trods af at det er 9 måneder siden sidste syn.
Så du må kontakte de sælgere du finder biler hos for at tage en snak over telefonen inden du bevæger dig afsted for at se på bilerne.
Det med annoncen var mere som en tjeneste da dit indlæg formentlig bliver slettet. Så kunne du redigere det inden.
feb 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 278 Svar: 1.821
jul 2007
Men du kan som regel bedst gardere dig med en god prøvetur hvor musikken og klimaanlægget er slukket så du kan lytte efter ting.. Man kan aldrig give sig selv en garanti for noget på brugte biler, men man kan selvfølgelig prøve at give sig selv det bedste grundlag..
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 1.317
nov 2014
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 1.138
Det største sikkerhed, får du ved at tage en med, som er bilkyndig. ( det lyder det ikke til du selv er
En bil til 15K kan være noget frygteligt skrammel, og det stik modsatte. Og så er der alt det midt imellem, som du nok vil ramme ved at vurdere bilen selv sammen med en kammy.
Skal have en "ny" bil