{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Skal have ny bil . hvad skal jeg vælge. {{forumTopicSubject}}

jeg har lige nu http://www.bilgalleri.dk/galleri/196418-nissan_primera

og jeg har nu beslutte at jeg vil have en nyrer bil
det skal helst være en st car .eller stort Bagage rum . måske diesel .
skal have dobbelt lygter
som i kan se går jeg en del op bilen udsende .
hvad vil i anbefale .
har over vejet en alfa Romeo 156-159
max pris 35-40000

eller gerne bytte til en med min nissan .
den bliver nysynet nu her .
alt udsyr kan følge med. lige nu er den ikke særlig køn da den har sin vinter kofanger på. og vinter fælg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal have ny bil . hvad skal jeg vælge.
  • #1   18. jan 2015 Hvad er jeres mening om en Alfa Romeo, 156, modelårg. 2003, Diesel, JTD 16V Sportwagon ??
    hvordan er den med rust ??
    mortor ??
    undervogn ??

• #2   18. jan 2015 En Alfa 156 er en bil der tit giver mange skuffelser og værkstedsregninger......Og en 159 er nok ikke så meget bedre. Design og køreglæde har de smiley Men kvaliteten er lav. Det er ikke kun el-fejl og rust, det er også defekte motorer. smiley

• #4   18. jan 2015 hvad bil vil i anbefalge i stil med nissan p11 og alfa 156 ??
    men som er gode . og i st car

• #6   18. jan 2015 156 og 159 er specielle biler. 1.9jtd køre i 159'eren med en Opel gearkasse hvilket er noget juks den smadre lejre i den ig begynder at synge. De bruger samme Fiat motor som Opel også bruger. Fin motor men den gå hårdt.

alternativt så er der
    407 stc
    Accord
    Mazda 6
    Megane eller Laguna.

Selvfølgelig er der væg med deres 1.8t eller 1.9tdi som er lidt over prissat men dog alternativer.

• #7   18. jan 2015 selvføgligt også at den er stabil. syntes det er svær at finde en tilsvarene bil ligesom nissan som jeg har nu men magler virkelig mere bagarums plads . jeg har været nissan ejer i 10 år så bliver meget svær at finde en der lever op til den med udstyr, komfort, reservedele priser

• #10   18. jan 2015 Laguna 2 ser faktisk rimlig godt ud
    hvad er bedst at købe en så ny bil som har gået mange km
    eller en ældre bil som har gået få km

• #11   18. jan 2015 syntes ikke p12 er særlig køn

• #12   18. jan 2015 Nissan p12

• #14   18. jan 2015 hvad er bedst at købe en så ny bil som har gået mange km
    eller en ældre bil som har gået få km

• #16   18. jan 2015 Hvis den skal være stor, så er 156 i hvert fald udelukket! Den har bagageplads som en minibil. Men designet kan man ikke klage over!

Jeg ville kigge efter en Mazda 6, Accord eller outsideren C5...

• #18   18. jan 2015 Men den er ret billig i indkøb, og ganske pæn, så det er en outsider herfra.

Tænk at man sidder her og nærmest anbefaler en Fransk kasse smiley

• #19   18. jan 2015 nu er jeg ikke ret stor kun 160 høj så har problemer med at kunne kikke over rettet
    i nogle bil modeller nogle af dem i har nevnt som kunne passe når man er lille ??

puha er så svært at finde ny bil nå man altid har kørt nissan p 11

• #20   18. jan 2015 Mazda 6 vil være et godt valg hvis du kan finde et pænt eksemplar. Du får meget bil for pengene.

• jim c
    jim c Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 29
    #21   14. feb 2015 Nu er mit indlæg nok for sent men du skal ikke lytte til dem der kun har lort at snakke om en alfa de har tydeligvis ikke ejet en selv og kun hørt rygter fra en ven som har en ven som kendte en der syntes det var bilens skyld at han glemte at tjekke olie ??
    Alfaen har charme, en lækker motor, fedt design og super køreegenskaber. La være med at lytte til folk der ikke aner fucking skid om alfa

• #22   14. feb 2015 Hej jeg endte med at købe en Peugeot 406 2.0 HDi aut årgang 2002 kørt 208000 km smiley til 24000 kr. og den køre rigtig godt .

• jim c
    jim c Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 29
    #23   14. feb 2015 Tillykke med slæden så! smiley du må ikke gå glip af en alfa næste gang du ska købe bil smiley

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #24   14. feb 2015 Jeg tog bus kørekort for knap 2 år siden.
    Kørelæren kørte Alfa, 159 mener.
    Den var på værksted et par gange mens jeg gik der.
    Deffekt kobling 2 gange i løbet af kort tid.
    Han mente at have brugt omkring 80.000 i reperationer, på et par år, så lidt dyrt kan det da blive. smiley

Ps Det var ikke en skolevogn.

• #25   14. feb 2015 Hvis man selv kan lave hydraulikken skal man nu ikke være så bange for citroen... Jeg kender kun til Xantia, og det er simpelt at have med at gøre... Ja det er noget pis at skifte rør, men de går ikke ret tit... Har set biler med over 500.000km uden de har fået skiftet rør...

Bare de får gaskuglerne i ny og næ så går de sgu meget fint...

Jeg ejer ikke en og kommer ikke til det... Men har lavet noget på dem nogle gange, og synes ikke det er så slemt som folk gør det til...

• #26   14. feb 2015 http://m.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/520i/20/2397097
    Den ved jeg er iorden

• #27   14. feb 2015 Jeg kunne aldrig drømme om at køre ud til en forhandler der bruger ordet "kongebil" i en annonce... Det er sgu for walla agtigt... Og fortæller med det ene ord, at resten ikke passer.

• #29   14. feb 2015 Lige den bil kender jeg personligt. Den har været ejet af min gode ven og BMW mand.
    synet uden anmærkninger for 2 uger siden og køre kanont i motor og gearkasse samt bagtøj. For engang skyld en anstændig BMW der ikke er kørt i sænk Eller lugter af rød Lacosta og hvidløg.

• #30   14. feb 2015 Jeg kender osse en masse der mener at deres biler er de bedste i verden smiley

• #31   14. feb 2015 Ham x.
    ja Dem er der mange af. Min kami blev tilbudt flere skød biler bla. en passat 35i tdi med 440.000km på bagen og 5000kr. eller en 3B tdi som kostede tæt på 5000kr halvårlig i vægtafgift som havde gået over 400.000km. I lige handel. Folk tror ofte deres gamle trætte vogn er guld værd.

Men kiggede selv efter en E39 for 1år siden og vi var oppe i 45.000kr klassen og op før de blev tilsvarende stand mekanisk Og kosmetisk. Det en reel bil til en reel pris.

Kommentér på:
Skal have ny bil . hvad skal jeg vælge.

Annonce