{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd mod lakskade?
  • #1   19. jan 2015 Underligt spørgsmål, altså har du en lakskade der er gået ind til metallet/grunderen, så er der kun een udvej, det er omlakering.

Alt andet er noget klamp.

• #2   19. jan 2015 Nej, mener ikke det er gået ind til metallet, men har et billede

profilbillede
  • #3   19. jan 2015 Altså, det eneste du kan forsøge, er at polere det op. Du får nok ikke de dybeste væk, men det kan skjule ret meget, når det bare er overflade ridser.

Som hovedregel, hvis du man mærke ridserne når du kører fingrene over dem, kan de ikke poleres op.

Det er satme ellers en sur en, den der. smiley

Bare lyden må have været lige "FUCK".

• #4   19. jan 2015 Det er en meget bitter ridse, men shit happens, det er heldigvis ikke en ny Mercedes jeg kører i smiley Det er ikke så synligt igen, når man står op, men hvis det bare kan blive gjort lidt pænere uden at skulle ofre en masse mønter, så ville det være helt fint smiley

• #5   19. jan 2015 Ellers, når det er så langt nede, så kan du bestille spraydåser i bilens farvekoder. (autolak).

Det kan være ganske udmærket, når det er sådan en ældre sag og så langt nede.

Jeg skal selv have to nye døre, der var lige en der trak lige ud i siden på mig i sidste uge, på motorvejen.

profilbillede
  • #6   19. jan 2015 Av for fanden! Og det er på A6'eren? Så burde jeg ikke brokke mig smiley Mit er til gengæld selvforskyldt -.-

• #7   19. jan 2015 Jeg går ud fra hendes forsikring erstatter. Faktisk trak hun lige ud foran mig, men i det jeg ikke kunne nå at bremse, (forsøgte, men der var glat) trak jeg ud i græsset ved autoværnet, og hun rammer mig så i siden, fremfor jeg smadrede lige op i røven af hende.

Hendes Polo blev helt krøllet, hun snurrede rundt et par gange, og ind i en svensker.

Bare skide surt altså. MEN, aldrig mere biler uden ESP, det reddede også mig fra at ryge rundt, hold kæft det er noget der virker! Alle bør have disse sikkerhedssystemer i bilen.

• #8   19. jan 2015 Ja, hvis bare den registreringsafgift ville blive sænket, så havde vi sgu ikke haft det problem med så mange biler uden de vigtige funktioner smiley

• #9   19. jan 2015 Thimo det er det jeg hele tiden har sagt. Folk brokker sig konstant over man SKAL køre med Continental, og så køre de rundt i gamle øser uden ESP...

• #10   19. jan 2015 Ja, haha, god pointe. ESP irriterer mange, har tit læst folk er irriteret over det. Men come on, det kan slås fra, man skal bare gøre det for hver gang bilen startes.

Men sker uheldet, så er jeg sikker på at folk vil værdsætte det.

• #11   19. jan 2015 Hvad gør jeg egentlig for at få fjernet de de rug ridser? Noget der giver en glat overflade, og så polering bagefter med hvilket produkt?

• #12   19. jan 2015 En god polering skulle kunne tage det meste

• #13   19. jan 2015 Smid lidt vand eller spyt på de ridser. Går de væk kan de poleres væk.

Kommentér på:
Råd mod lakskade?

Annonce