{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.630 visninger | Oprettet:

Fiesta forberedt til varme i forrude? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har en Fiesta fra 09, 1,6 TDCi Titanium.

Nogen der ved om man kan se om den er forberedt til forrude med varme? Har det ikke i idag, men fik et stenslag igår med tilhørende 50 cm flænge lige midt i ruden.

Jeg tænker så at den ligeså godt kan blive skiftet med det samme, hvis altså jeg kan få en med varme... Det er lidt nemmere på denne tid af året :o)

Ved godt Ford kan give mig besked, men kommer ikke lige der forbi før engang i næste uge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiesta forberedt til varme i forrude?
  • #2   22. jan 2015 Jammen det er den da.

• #3   22. jan 2015 pas på med dem med varme i de koster kassen jeg fik stenslag i min og skulle skiftes bare indkøb for mekanikeren er 5600 og så skiftes

• #4   22. jan 2015 Ja forrude med el-varme er meget dyrere end en forrude uden el-varme.
    http://rudefix.dk/bilrude/Ford/Fiesta-5d/2008-2015/ her er forruden billigere end hos et autoriseret ford værksted og prisen er inkl montering smiley

5600,-kr er måske lidt meget.. Jeg kan skaffe dig en væsentligt billigere og jeg skal nok lave en rabatkode til dig hvis du står og mangler en..

Bare lidt info Madbasse

• #5   22. jan 2015 Du kan se i ruden hvis den er med varme, der ser man lodrette streger langs ruden, desuden burde være to knapper til varme ruder, en til bag og en til forrude, du kan også finde disse knapper ved at kigge i manualen.
    Som Linda siger er Ford er dyrere end andre, så vælg den som Linda har givet en link, har selv prøvet dem og er super dygtig.

• #6   23. jan 2015 Den er som nævnt ikke med varme i dag. Har kun en knap til bagruden. Men kan da godt se at det render op hvis den ikke er født med ledningsnettet til det, og det bare kræver en rude og knap i midterkonsollen. Hmm... Skal vist forbi og høre Ford om ledningsnettet er til det inden jeg gør mere.

Jeg takker for svarerne, og så vender jeg tilbage Linda hvis det bliver aktuelt :o)

Kommentér på:
Fiesta forberedt til varme i forrude?

Annonce