{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskine - melder fejl og vil ikke komme af med vandet - Drain pump fault 900 kr.
  • Montering af 3 skabe 1.500 kr.
  • Installation af ovn og opvaskemaskine 2.000 kr.
  • Reperation af sage creatista plus 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyr/ billig ?
  • #2   27. jan 2015 Der burde ikke mærkes forskel. Arbejder selv i Thansen og nu fungerer det sådan, at kunder desværre ikke kan se forskellen hvoraf os der står bagved disken kan. Der var feks 2 forskellige køleblæsekontakter til min, en til 100 og en til 300.. Der stod det samme information men kunne se på vores system at den dyre passede til min så det er ikke bare prisen. Det er 99% af tilfældene den samme leverandør med tændingsdele så det er det samme kvalitet, den dyre passer garanteret bare på en anderledes model derfor dyrere smiley

• #3   27. jan 2015 Jeg har nemlig 1 stk af den billige for og prøve og se hvilken af dem der var defekt. Men det har ikke givet nogen forskel.
    Bilen hugger når man skal accelerere. Der er næsten ingen trækkræft i bilen.
    Har ingen anelse om hvad det kan være, udover tændrør og spoler.
    ( tændrør er skiftet )

• #4   27. jan 2015 Hvis du er sikker på det er den rigtige og der ikke er nogen forskel så er det ikke spolens skyld. Tjekket kablerne også?

• #5   27. jan 2015 Der sidder kun spole på min model. Den køre ikke med tændkabler:-)
    Men jeg købte bare en for og se om motoren ændret tomgang når jeg pillede en af hver af. Men det gjorde den ikke. Så hvis jeg køber 3 mere så er alle 4 jo skiftet.

• #6   27. jan 2015 Ja okay smiley ved ikke om du har tjekket spændingen på dem alle 4 så? du kan jo altid købe 4 og ændrer den sig ikke returnerer du dem bare igen smiley

• #7   27. jan 2015 Jeg havde købt en original nu når det er til en Toyota smiley

• #8   27. jan 2015 En original koster 1200kr og jeg skal have 4. Det næsten 5000kr når jeg kan nøjes med 1200kr smiley

• #9   27. jan 2015 Der skal vel ikke en computer over når man har skiftet dem ? Man skifter dem vel bare og så burde det virke ?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.629
    #11   27. jan 2015 En udmåling skulle gerne vise hvilken der er død, og om det overhovedet er tændspolerne der er problemet..
    Så ned til din mekaniker med en god kage, og spørg om han lige hurtigt kan undvære sin computer i 5-10min xD

• #13   27. jan 2015 Tester blev smidt på i sidste uge. Den sagde 0 fejl

Kommentér på:
Dyr/ billig ?

Annonce