{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 11

Honda Civic EG el. EK - noget værd? {{forumTopicSubject}}

Hey BG!
Ville lige høre om der er nogen der ved noget om Honda, står nemlig og gerne vil have fat i en EG3 eller en EK3, og ville bare høre om de er noget værd, og hvad ligger reservedels priserne på osv

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Civic EG el. EK - noget værd?
  • #1   6. feb 2015 Tjek min eg3 smiley jeg har renoveret den for de små sliddele og forrude og kabine, det meste er købt i tyskland og måtte smide 10.000 på reservedele, det er super svært at få fat i dele, den tog mig et ord at bygge smiley

Oven i det var det super svært at sælge selvom den havde lav km-tal smiley

• #2   6. feb 2015 Det er da klart, at den er svær at sælge, når den er gejlet, som den er.

Når det kommer til reservedele, er det da bare at købe hos Honda.

• #3   6. feb 2015 Jeg snakket generelt ikke omkring min, min var solgt på 14 dage selvom prisen var høj og tjente 17.000 smiley

• #5   6. feb 2015 Det er efterhånden nogle gamle biler så rust er din værste fjende.

Reservedele er ikke dyrere end andre mærker(køb uoriginale del) og der findes masser af dele til dem.

• #6   6. feb 2015 Reservedele er svinedyre ifht mange andre mærker, men hvis man køber uorg så er det ikke, der er dog nogle ting såsom lambdasonde, tændrør osv som man kun skal købe fra Honda, og det er dyrt..

Det er fine biler, men de er mellem 15 og 25 år gamle, så kan du sige dig selv at man skal være opmærksom på mange ting.

• #7   6. feb 2015 Betyder det at mine tændrør til 38kr. stykket ikke er gode ved bilen Mirza? Det er en ek4.

• #8   6. feb 2015 Hvis det ikke er NGK tændrør med de specifikationer som Honda foreskriver så er de ikke nødvendigvis gode nok nej...

Kommentér på:
Honda Civic EG el. EK - noget værd?

Annonce