{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.728 visninger | Oprettet:

Rebekka Ø
Rebekka Ø
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

BMW Benzin motor og levetid? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og kan snart realisere ønsket om en BMW.
Det skal være en benzin, grundet mit kørselsmønster.
Den kommer til at være brugt.
Så mit spørgsmål er hvor mange kilometer er der i en BMW benzin motor. (Årgang 2005-2007)
1-serien.

Har fået en masse gisninger fra alle kollegaer og venner som mener at have forstand på det, men de kan kun snakke udfra andre bilmærker.
Skal jeg finde noget der har gået under 200.000km?
Er afhængig af den til pendler bil, så den skal holde en del år og jeg kører 20.000km om året.
Jeg har en drøm om at der sidder en DEL eksperter herinde og kan hjælpe mig? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW Benzin motor og levetid?
  • #1   6. feb 2015 Hvilken motor snakker vi om..?

• #2   6. feb 2015 jeg er slet ikke misundelig smiley

• Rebekka Ø
    Rebekka Ø Tilmeldt:
    feb 2015

#3   6. feb 2015 116i eller 118i

• #4   6. feb 2015 Som med så mange andre biler, så kommer det helt an på ejeren af bilen, og ikke hvor mange km den har tilbagelagt, da jeg har set biler der endnu ikke havde rundet 100.000 være fuldstændig hærget, fordi de ikke havde kørt langt nok til at få skiftet de væsentligste sliddele, som bøsninger osv. Men en 400.000km sælgerbil var i væsentlig bedre stand, da den havde fået ny turbo, egr mv. Fordi den var blevet holdt iorden, hver gang der var noget.
    Så tænk lidt mindre på km og gå efter en der er velholdt.

• Rebekka Ø
    Rebekka Ø Tilmeldt:
    feb 2015

#5   6. feb 2015 Okay, så en der måske ikke har haft så mange ejere, service overholdt og hvad den har været brugt til?

• #6   6. feb 2015 Du får en billigere bil som har overstået eventuelle børnesygdomme ihvertfald, men det ville jeg nu ikke være bekymret for på BMWerne, så glem km og som sagt tag en der er velholdt og ja gerne med samme ejer, eksempelvis en sælger eller lignende så den ikke kun har kørt by kørsel smiley

• Rebekka Ø
    Rebekka Ø Tilmeldt:
    feb 2015

#7   6. feb 2015 Tusind tak for hjælpen. Det giver mening i mine ører. smiley

• #8   6. feb 2015 BMW benzin motore er kendt for at køre mange kilometer, på trods af at mange af dem er kørt meget hårdt, de 4cylindrede køre måske knap så længe som de 6cylindrede, men som nævnt tidligere er service alt afgørende og især på de nye BMW 4cylindrede de tåler ikke de lange olieintervaller hellere skifte olien i god tid, da balanceakslen har det med at gå til, men så længe service er overholdt, så kan sådan en bil jo snildt runde op mod 500.000km .

Kommentér på:
BMW Benzin motor og levetid?

Annonce