{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Opel Meriva {{forumTopicSubject}}

Hey herinde.
Jeg har en Opel Meriva fra 2004 1,7 cdti.
Den har svært ved at varme bilen op her i den kolde tid.
Jeg har så bemærket at der sidder et extra fyr ude i den ene hjulkasse, men kan ikke finde eller se nogen form for kontakt til det.
Kan det være skylden til at den ikke varmer ordentligt op, og hvordan tænder man det extra fyr eller gør den det selv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Meriva
  • #1   7. feb 2015 Jeg har haft en magen til som lånebil og der oplevede jeg det samme, det var meget svært at få den driftsvarm i minusgrader og man skulle køre langt før varmenålen begyndte at flytte på sig.

    Det med om der er et separat fyr til at hjælpe den varm ved jeg ikke, jeg har før det det på en Peugeot som havde det, den startede selv fyret når motoren var igang for at hjælpe den op i temperatur


  • #2   7. feb 2015 Okay. opdagede det først her sidste dag at der sad en lille udstødning af en slags smiley


  • #4   7. feb 2015 Ja det problem har jeg også med min Meriva men har vendt mig til at køre ca 1500 omd det første stykke tid efter koldstart så går det rimmeligt hurtigt med at få varme i kabinen,ka´n også fortælle at vis du så holder i tomgang efter den er blevet varm så bliver den kold igen det er satme trælst

Kommentér på:
Opel Meriva

Annonce