{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Mitsu Colt 1,5 50.000 kr. Godt bilkøb? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på denne her bil, Mitsu Colt 1,5 Insport med en del ekstraudstyr, 95000 km, 2007, godt vedligeholdt, ikke-ryger, god servicebog og vedligeholdelse, ingen ridser eller buler, ekstraudstyr for 25.000kr som ny osv. Men vi har haft svært ved at prisfastsætte den. Nogen der har sådan en nogenlunde ide hvad den bør ligge på i pris? Den har haft en god servicebog med jævnlig service. Prøvekørselen var fin, og der var ikke noget knas med noget. Men mere teknisk kan jeg ikke være, da jeg ikke kender noget til teknik som sådan. En kort køretur, et kig på papirer og den slags var hvad det blev til.

Men prisen, hvordan ser den ud som udgangspunkt?
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/colt/15-insport-coolpack/2348347

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsu Colt 1,5 50.000 kr. Godt bilkøb?
  • #1   8. feb 2015 Hvad inkludere ekstra udstyret?... For ud over trækkrog og gummi bakke i bagagerummet hvad er der så mere?.

Prisen ved jeg ikke lige da jeg ikke har tjekket op på det.
    Men bilen er fin (jeg har en magen til) .

• #2   8. feb 2015 Ohhh det har jeg lykkeligt glemt præcis hvad det var. Noget standard-ekstraudstyr hvad det end er smiley Hvordan er bilen sådan i driftsomkostninger og kørsel? Mange har brokket sig på feks motorvej at den er lidt lydhør feksl
    Skal ud og kigge på en 1,3 colt i dag, så kunne være fedt at høre hvor dyr den er i drift om året hvis den har en god servicebog og har været vedligeholdt godt.

• #3   8. feb 2015 Min kusine har en. den er fra 2008. Den har godt nok ikke den store udstyrspakke. Havde kørt omkring 100000km hun gav 40000 for sin. Men hun har været meget træt af den, fordi rigtig mange sliddele såsom udstødning, bremser, håndbremse kabler bærearme gik i stykker i løbet af det første år. Men det handler vel om og være heldig/uheldig.

• #4   8. feb 2015 Og hvordan var servicebogen på den bil hun købte Kenneth? Der har været passet godt på den jeg linker til, i meget god stand.
    Altså det vi gør er hvis vi køber den, så inden tager vi den på værksted og får den gennemgået. Og ja så må man bare håbe man er heldig, da en brugt bil jo altid er lidt af en lotteriseddel uanset hvad.

• #6   8. feb 2015 Kør den dog på værksted inden du køber den, det er der da mange der gør hvis de er i tvivl.. Når du først har købt den, er det jo for sent.

• #7   8. feb 2015 "Kør den dog på værksted inden du køber den, det er der da mange der gør hvis de er i tvivl.. Når du først har købt den, er det jo for sent. "

Det er også hvad vi har tænkt os at gøre. Helt dumme er jeg/vi ikke smiley

• #8   8. feb 2015 smiley

• #9   9. feb 2015 Har brug for lidt mere input herinde fra.

• #10   9. feb 2015 Og hvor svær vil den være at sælge videre bagefter, og ca hvor stort værditab vil den have pr år, forudsat at jeg passer godt på den.

Kommentér på:
Mitsu Colt 1,5 50.000 kr. Godt bilkøb?

Annonce