{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Hvad synes i om de fælgbørster der findes? {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med mit studie som produktionsteknolog arbejder jeg på at udvikle en fælgbørste der er bedre til jobbet end dem der findes i forvejen, hvad synes i der kunne gøres bedre med
de fælgbørster i bruger? kan i komme ordentlig til rundt om eger? bag om eger? renser de godt nok?

vh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes i om de fælgbørster der findes?
  • #1   9. feb 2015 synes de gør jobbet fint, kommer bare an på hvor lang tid manden bag børsten gider at bruge og hvor grundig han vil være, samt skal det være noget ordentlig fælgrens

  • #2   9. feb 2015 Har jo ikke prøvet alle og ved ikke hvad markedet har at byde på. Men størstedelen er noget lort. De er enten for hårde eller dårlig designede. Har ikke lyst til at ridse mine alu fælge eller forstuve mit håndled. En fælgbørste er heller ikke påkrævet, hvis man køber et godt produkt og gør dem regelmæssigt rene - dvs. undgår at lade bremsestøv, tjære pletter og lignende tørre ind.

    Jeg har selv købt nogle meget bløde malerbørster, som jeg bruger til at irritere og løsne skidt efter vand og produkt er sprøjtet på.


  • #3   9. feb 2015 når du finder en fælgbørste der kan tage mine på bagsiden så har du en køber her.

    Men skal vi være helt ærlige så synes jeg det mest irriterende er når man vasker mellem egerne og hiver børsten ud igen. Så bliver man sjasket ind i vådt bremsestøv. Og hvis man har alt andet på end arbejdstøj så bliver det ødelagt. Så måske et skjold rundt om håndtaget der beskytter dig mod sprøjt .. som man siger smiley


Kommentér på:
Hvad synes i om de fælgbørster der findes?

Annonce