{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Ny bil? Fiat punto 1.2 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg har solgt min vw Passat, da den var alt for stort til mit forbrug. Så nu er jeg på udkig efter en ny bil, spørgsmålet er bare hvilken. Jeg kører meget inde i København så jeg tænker at en hatchback ville være god og ser også at den er billig i både afgift og køre okay på literen.

Jeg fundet en Fiat Punto 1,2 fra 2006 som har gået 178.000km (pendler bil). De vil have 24.000kr. Normalt ville jeg har lige selv vælge Fiat jeg synes Faktisk den ser godt ud og økonomien er god! Men er den være noget værre lort?
Hvad ville i ellers forslå? Har cirka: 30.000kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil? Fiat punto 1.2 2006
  • #1   10. feb 2015 har ingen erfaring med Fnat, øøh jeg mener Fiat smiley

Men nu ved jeg ikke hvor stor bil du skal have, ellers kan du jo finde den første udgave af Picanto, den er i klasse A, når vi snakker grønejerafgift, og af hvad jeg har hørt så er det en fin bil til pengene.

Ellers en Mitsubishi Colt, de kan både fåes med en 1,1 og 1,3 i det prisleje, det virker til man får meget bil for pengene der også.

• #2   10. feb 2015 Og når ja, glemte lige hvis du bare skal have en BILLIG bil, så vælg en af den første generation trillinger, altså c1, aygo eller 107, de fejler aldrig noget videre udover normale slid dele, dog skal man lige have sikret at der ikke kommer vand ind enkelte stedet smiley

Kommentér på:
Ny bil? Fiat punto 1.2 2006

Annonce