{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Første bil reservedele. {{forumTopicSubject}}

Jeg købte i går min første bil (seat leon 1.9 tdi 130 hk), den har sidst fået skiftet tandrem ved 205.000 og har nu gået 298.000, så den skal skiftes.

Jeg har en kammerat der er uddannet mekaniker, så jeg skal bare skaffe delene.

Jeg skal have tandrem + vandpumpe, jeg vil gerne have kvalitet, men ser ingen grund til at betale ekstra for orginale dele.

Jeg skal derudover også have skiftet "topleje"???? (Det sidder oppe over affjedringen foran.
Hvilke mærker skal man gå efter, og hvor får man billigst dele?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første bil reservedele.
  • #1   15. feb 2015 Spørg din meknikker om han ikke få rabat et sted så kan I køre sammen afsted og bestille dele og du kan betale med det samme.

• #2   15. feb 2015 Min erfaring med ham, siger mig at jeg er langt bedre til at finde priser. Selvom han til tider kan få rabat, kan jeg som regel få det billigere på nettet.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #3   15. feb 2015 vær opmærksom på at nogle af de web shops i dk ikke har lager i dk de skriver de har det men delene jeg fik 14 dage efter bestilling var fra et fransk lager jeg kunne ikke vente så lang tid så købte herhjemme og skulle selv betale porto så 150 kr for absolut ingenting andet end den erfaring jeg køber face to face

• #4   15. feb 2015 Mads.

De priser han giver dig, er jo bare passende til t Hansen osv.

Det rabat han så får, putter han lige i lommen. Det er den måde mekanikere tjener lidt ekstra på?

• #5   15. feb 2015 Mads.

De priser han giver dig, er jo bare passende til t Hansen osv.

Det rabat han så får, putter han lige i lommen. Det er den måde mekanikere tjener lidt ekstra på?

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#6   15. feb 2015 han putter dem sikkert i lommen men der er nu også et arbejde ved bestilling af dele retur med evt forkerte dele så det han tjener arbejder han jo for

• #7   15. feb 2015 Tvivler på at min kammerat putter penge i lommen, uden at informere mig! Hvilket mærke skal man gå efter?

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#8   15. feb 2015 kommer jo an på hvad man skal have spørg din kammerat

Kommentér på:
Første bil reservedele.

Annonce