657 visninger
|
Oprettet:
BMW e30 problen expert søges {{forumTopicSubject}}
Godaften der ude har skifter motor i min e30 og ledningsnet da det gamle var brændt pga brand i motorrum.nu har jeg problem med at få gang i den nye motor det kommer gnist på rørene og tryk på dysebroen men det som om dyserne ik får at vide de ska sende benzin for de sprøjter ik har jeg konstateret.. Motoren slår i gang hvis jeg giver den lidt at leve af direkte.. Har kad mig fortælle at der findes flere forskellige styringer og ledningsnet.. Nogen ekpert på dette område der ude.. På forhånd tak
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 148 Svar: 1.057
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 106
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 106
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 148 Svar: 1.057
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 106
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 148 Svar: 1.057
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 148 Svar: 1.057
http://e30zone.net/e30zonewiki/index.php/ECU_Pinouts
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 106
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 106
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 478
Det sidder på m20b20 fra 88 og frem så vidt jeg husker.. Og det styrer dyser og tempføler
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 106
feb 2003
Følger: 18 Følgere: 22 Emner: 9 Svar: 66
BMW e30 problen expert søges