{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Insignia Bagklap kontakt
  • #1   17. feb 2015 Det er kontakten de går ofte i den, en original koster ca 400kr

• #2   17. feb 2015 Ved opel.... kendt fejl på med en ny org.

• #3   17. feb 2015 Et lille råd. Da det er en Kendt fejl så giv lige de ekstra kr det koster at få fixet og kør på aut værksted og få dem til at skifte den. Så har du 2 års garanti på lortet så er det bare at køre ned med den hver gang den går istykker.. Det gjorde jeg med min astra.. Det kunne godt betale sig da den gik istykker ca hver 1,5 år smiley
    Men afhænger osse af hvor professionelt værkstedet er.. De kan godt være nogle røvhuller, insister på at obsavere når de skifter så de ikke tager røven på dig.
    Har et godt eksempel. En tidligere kollega og jeg havde den samme firmabil med nøjagtig samme fejl. Begge 2 en Fiat ducato.. De havde problemer med at diskanthøjtalerene sprang.. Jeg fik sat en ny i og betalte for reservedelen og 30 min arbrjdsløn, min kollega betalte for 2 timer!!!
    Nøjagtig samme opgave i en bil nøjagtig magen til samme årgang og måned! Og samme værksted ! Blot en uge senere!
    Nogen værksteder (ikke alle) tager røven på en hvis de kan komme afsted med det!
    Det pågældende værksted har siden hen refunderet min kollegas ekstra betalte arbejdsløn med besked om at det var en fejl.. Men det skal de jo osse sige smiley
    -Men prøv at gøre det.
    Ellers bestil delen i Tyskland fra nettet.. Der kan være en del penge at spare smiley
    Held og lykke med det smiley

• #4   17. feb 2015 Skete også med min, det tager værkstedet ca. halv time at lave, de kan åbne den med tester, så kendt problem som de andre siger.

• #5   17. feb 2015 Hej
    Hvis konstrueret som Vectra C er det den lille micro bælgkontakt som konstant er påvirket hvilket får Can mdulet til at nægte åbning.
    Løsning:
    Udtag grebet fra bagklappen og indsæt en eller anden form for fjeder som skubber grebet fri af den usle miccokontact og du vil være en lykkelig mand indtil næste bilsnifte.
    M.v.h. Kp

• #6   17. feb 2015 Koster 98 kr ved opel

Vip kontakten ud klip ledninger og sæt
    Dem sammen så kan du åbne den og lodde nye på

Kommentér på:
Opel Insignia Bagklap kontakt

Annonce