8.357 visninger
|
Oprettet:
Opel Insignia Bagklap kontakt {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har en Opel Insignia. hvor jeg ikke kan åbne min bagklap. men har fået afvide at det er kontaken i bagklappen, som er gået.
Nogen der ved hvor man kan finde en kontakt eller repsæt sæt?
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 575 Svar: 2.148
feb 2010
Følger: 38 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 176 Svar: 1.694
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 312
Men afhænger osse af hvor professionelt værkstedet er.. De kan godt være nogle røvhuller, insister på at obsavere når de skifter så de ikke tager røven på dig.
Har et godt eksempel. En tidligere kollega og jeg havde den samme firmabil med nøjagtig samme fejl. Begge 2 en Fiat ducato.. De havde problemer med at diskanthøjtalerene sprang.. Jeg fik sat en ny i og betalte for reservedelen og 30 min arbrjdsløn, min kollega betalte for 2 timer!!!
Nøjagtig samme opgave i en bil nøjagtig magen til samme årgang og måned! Og samme værksted ! Blot en uge senere!
Nogen værksteder (ikke alle) tager røven på en hvis de kan komme afsted med det!
Det pågældende værksted har siden hen refunderet min kollegas ekstra betalte arbejdsløn med besked om at det var en fejl.. Men det skal de jo osse sige
-Men prøv at gøre det.
Ellers bestil delen i Tyskland fra nettet.. Der kan være en del penge at spare
Held og lykke med det
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 206
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
Hvis konstrueret som Vectra C er det den lille micro bælgkontakt som konstant er påvirket hvilket får Can mdulet til at nægte åbning.
Løsning:
Udtag grebet fra bagklappen og indsæt en eller anden form for fjeder som skubber grebet fri af den usle miccokontact og du vil være en lykkelig mand indtil næste bilsnifte.
M.v.h. Kp
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
Vip kontakten ud klip ledninger og sæt
Dem sammen så kan du åbne den og lodde nye på
Opel Insignia Bagklap kontakt