{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pære foran pris?
  • #1   20. feb 2015 Du kan da lige så godt gøre det selv tager ingen tid smiley

• #2   20. feb 2015 500kr

• #3   20. feb 2015 Du har ikke mulighed for at gøre det selv. Det er ret let i den Polo du har smiley
    Evt. kør et smut i Thansen og køb et nyt sæt pærer (2 stk.), så er du også sikker på at du ikke kommer til at køre med 2 forskellige pærer foran. Og hvis du nu spørger dem rigtig pænt, er jeg sikker på de nok lige skal vise dig hvordan man gør - det tager vitterlig ikke mere end 5 min. at skrifte sådan 2, da det er super let at komme til i motorrummet smiley

PS. der findes ikke en decideret "langt lys" pære. Der sidder både kort og langt lys i én forlygte-pære smiley

• #4   20. feb 2015 Som 'Team E A' skriver, så er det nemlig ret dyrt at få et værksted til at skifte dem, da de i hvert fald tager sig betalt for en times arbejde smiley

• #5   20. feb 2015 lol 500??? hvem fanden tager 500 for at skrifte en pære?? har jeg sgu aldrig hørt om..

Alle steder jeg har været ansat koster det pærens pris, udskiftningen er som sådan gratis, kræver du køber pæren hos det pågældende værksted. Men okay, har ikke været alle steder smiley

• #6   20. feb 2015 Tak alle.

Lyder som om jeg selv skal forsøge. Så må jeg se om jeg kan finde en pære der passer - der er mange selvom jeg indtaster nummerplade.

Skal lyset konfigureres bagefter - eller gælder det ikke blot ved pæreskift?

#3 okay - er det så kørelys og fjernlys de 2 forskellige pærer hedder? Der er i hvert fald kørelys når jeg starter bilen. Det er når jeg tænder lyset at der ikke sker noget.

• #7   20. feb 2015 Jeg ville bare vælge at købe et sæt fra Osram. Og en konfiguration burde ikke være nødvendig - det er som regel bare plug n' play smiley

Hmm, ja det kommer an på om du kører med H4 eller H7 pærer. For ved nærmere eftertanke så er der vist to pærer, hvis du kører med H7 - og i så fald, så er min viden ikke tilstrækkelig smiley
    Men hvis du kører med H4 så har du én forlygte pære der styrer normalt og langt lys + en positionspære (som jeg går ud fra du mener med 'kørelys'?). Og så skulle det bare være et sæt nye H4 pærer du skal have smiley Alternativt skriv din nummerplade her, så kigger jeg gerne en gang på det smiley

• #9   20. feb 2015 Københavnere er ikke rigtig kloge smiley smiley alligevel sygt der er så stor forskel på hvordan man køre forretning inden for 300km radius.. 925 for at bruge ca. 2-5min på at skifte en pære, det satme sygt.. hvor fanden er kundeservicen blevet af smiley Kan godt forstå prisen, hvis du skal have kofander mv. afmonteret ( typisk kun xenon lygter ) men ellers er det da en smugle uden for pædagogisk rækkevidde IMO

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #10   20. feb 2015 Kj-tek
    Tjaaa.. Men visse biler skifter man ikke bare pære på, der findes desværre nogen hvor man skal igennem fra bagagerummet, og alt skal på vejen skilles.. Det vil naturligvis koste penge, da det ikke er et job der klares på 5min xD

• #12   20. feb 2015 Siger også men men men.... smiley altså har selv stået med en hvor det tog 1 1/2 time men kunden blev da kun faktureret for 2 pære.. Men det ændre ikke min mening om det er en syg verden hvor alt går op i penge smiley Kunne aldrig drømme om at fakturere en kunde for 925,- for at få skiftet en halogen pære..

• #14   20. feb 2015 Kan se at det er en H7. Den er nem at komme til og har lyssoklen ud.
    Men hvordan får man lige pæren ud af soklen - skal man bare hive til? Eller er der en lås/klips af en art?
    Umiddelbart ser det ud til at man bare skal hive, men det kan være jeg bare skal lægge flere kræfter I smiley Vil dog lige spørge først.

• #15   20. feb 2015 Osramguide er godt der kan du se præcis den pære du bruger smiley

• #16   20. feb 2015 Du finder et lille værksted, kører ned, og spørger hvad det koster at skifte 2 pærer til kaffekassen (altid begge sider)
    Bum bum.. uden moms..

Kommentér på:
Pære foran pris?

Annonce