{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kodning med vcds.
  • #1   25. feb 2015 Hvis jeg ikke husker helt fejl skal du ind i noget eltronik og så tilpasning så har hver ting nogle tal fx centrallås 00012 og noget andet med fx 00038 alle de ting den har tager du tallene og sætter ind i stedet for den gamle kode ( GEM DEN GAMLE KODE!!!) hvis vi tager mine koder der vil den jo være 00050 i kodning så sætter man det ind så plejer det at virke smiley mener det er sådan

  • #2   25. feb 2015 Så langt er jeg med, men det ændrer jo stadig ikke på jeg ikke har de koder jeg skal bruge..
    Hvor finder jeg koderne :)?


  • #3   25. feb 2015 Mener gerne de skulle stå der inde der hvor man tan trykke koden ind der skulle gerne stå hvordan eller hvad der skal bruget af koder til diverse ting der ???

  • #4   25. feb 2015 Okay, det bare iorden..
    Jeg håber du har ret så!
    Ellers er der lige nogle andre der må komme med inputs smiley


  • #5   25. feb 2015 Koderne står der inde. Så du skal lægge de tal sammen der står for at kode den funktion til. Og ja husk at gem den gamle kode inden du begynder

  • #6   25. feb 2015 Der står jo hvilke tal du skal ligge fra og til an på hvad der skal kodes. men er nu ikke helt sikker på det omtalte kan lade sig gøre på en 99'ere :b

Kommentér på:
Kodning med vcds.

Annonce