{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Specifik billeje USA {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Kæreste og jeg skal et smut til Florida sidst i august i 3 uger. Og da man jo er en mand, så har jeg jo sat mit fast på at jeg vil leje en Dodge Challenger. smiley
Nå, men nogle der ved hvor man specifikt kan leje sådan en. ? De fleste udlejningsfirmaer jeg har været inde og kigge på, skriver en bilmodel eller lign. Dvs. at jeg jo ikke er sikker på hvad jeg får.
Er der nogle der har erfaring med dette og kan hjælpe. ? Har også hørt at man skal være lidt varsom med hvem man lejer hos mht. forsikringer osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specifik billeje USA
  • #1   4. mar 2015 Jeg har de bedste erfaringer med Avis og Hertz. Bilerne er altid nye, har lav km-stand og er i orden. Og de selskaber har jeg aldrig haft problemer med.

De er også til at snakke med mht. upgrades. Især hvis de ikke har specifikt den model du går efter.

Sidst jeg lejede hos Avis bliv jeg opgraderet fra Kia Optima til Camaro SS uden beregning.

• #2   4. mar 2015 Okay. Men ved du om man specifikt kan leje en Challenger hos dem, så man er sikker på at få den, når man ankommer. ?

• #3   4. mar 2015 Man kan ikke være sikker når det er de store selskaber man lejer hos.

• #4   4. mar 2015 Alt er muligt i USA hvis du vil betale. Skriv en mail til et af de store selskaber med dine ønsker.
    Men jeg er næsten sikker på det ikke skulle være noget problem at bestille en specifik bil.

Lejede desuden selv fra Sixt her i efteråret, uden nogen problemer. Andet end det sædvanlige med at de prøver at røvrende en med ekstra og ekstra af alt. smiley

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #5   4. mar 2015 http://www.miamirentacar.com/english/rent/?v=9048#.VPdJcobqGrU

Har ikke nogen erfaringer med dette firmaet, men har selv været i USA vor vi lejede en specifikt model(mustang gt cabriolet) men kan desværre ikke huske hvilke firma det var

• #6   4. mar 2015 Hertz kan man leje specifikke modeller hos, har selv lejet en Camaro SS convertible i LA her i august, skal give 10k for 22 dage. ved ikke om de har en challenger...

• #7   4. mar 2015 Man er ikke sikker, når der står "eller tilsvarende" . Var derovre i Juni/Juli 2014, og havde bestilt en helt anden bil , end den vi fik. Og det samme gjorde sig gældende for familien vi var sammen med. Vi havde lejet hos Alamo i Florida.

• #8   5. mar 2015 Min erfaring er også at de store selskaber tilbyder "noget tilsvarende", så der er intet sikkert

Nu ved jeg ikke hvor du skal hen i Florida, men i Miami er der masser af steder man kan leje den slags. Også hvis det skal være topmodeller
    Evt lej en alm bil nogle dage og drømmebilen nogle dage

God tur. Vi glæder os til at se ferie billederne smiley

• #9   5. mar 2015 I mit tilfælde bestilte jeg en Dodge Charger, og endte med en Mustang Convertible hos Alamo Rent a Car. ......... "desværre" blev jeg så glad for den, at jeg var nød til at købe en da jeg kom hjem smiley

Kommentér på:
Specifik billeje USA

Annonce