{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Mercedes W212 valg {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på 2 forskellige Mercedes W212 E200 de koster begge det samme, denne ene har dog kører 290.000 hvor den anden har kørt 350.000.
Den der har kørt 290.000 tiltaler mig mest, på grund er km. dog har den stået stille i 1 år, hvilket måske kan være en ulæmpe. og derefter skal jeg også bruge penge på at proppe det udstyr i den som jeg gerne vil ha som mangler.

Den anden som har kørt 350.000 tiltaler mig også da den har en del udstyr som jeg gerne vil have, som den anden ikke har, men de 60.000 km den har kørt mere, svarer alligvel til 3års kørsel for mit vedkommende.

Hvad skal jeg vælge? for og imod tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes W212 valg
  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

    Svar: 99
    #2   7. mar 2015 Jeg har selv købt en w212 til i August og jeg ville ikke have nogle problemer med de ekstra kilometer hvis bare service er overholdt og de svage dele på bilen er skiftet. Og selvfølgelig også at der er udstyr der svarer til de 60.000 kilometer den har kørt mere end den anden.
    Men du skal lige være opmærksom på at det meste udstyr koster en mindre formue at eftermontere.
    Hvilket udstyr skal bilen have, som den ikke har?


  • #3   7. mar 2015 Den har soltag, navi, p-sensor sommer og vinterhjul, tonetruder
    Den med mindre km skal jeg eftermontere navi, sommerhjul og tonetruder i som den anden har i forvejen. Soltsg og p-sensor kan jeg leve uden, men ville da ikke gøre noget at det var der smiley


  • #4   7. mar 2015 Vi købte vores E250 ved 250.000 km i 2012, da den var frikørt. Den har kørt 390.000 km nu, og problemerne begynder så småt at komme frem. Den blev sågar afhentet på fejeblad i går, da den ikke kunne starte - formentlig noget galt med startermotoren. Værkstedsregningerne i 2014 var på et sådant niveau, de ikke behøves at komme op på igen. Hvad er årgang på de to E200?

Kommentér på:
Mercedes W212 valg

Annonce