{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

Polo GTi 2011 erfaringer ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har tidligere skrevet omkring at jeg har kigget på en lille hurtig bil til min kæreste, oprindeligt havde vi faktisk låst os fast på Fiesta ST som den bedste af dem vi har prøvet, men så prøvede vi en Polo GTi fra 2011 og denne er klart bedre til hverdagsbrug og lækker med DSG gear, samt fedt interiør..

men jeg har mine bekymringer omkring denne, da jeg ved at der var en masse problemer tilbage i 2010 omkring denne...

navnlig motoren 1.4 Turbo+Kompressor hvor der var kædeproblemer
samt en del problemer med DSG7 gearet...

er der nogen som kan give mig ro i sindet, den står til 200.000kr og har kørt 60.000km /syntes det er vildt at de mener at kunne holde prisen så godt... det er jo en 4 år gammel bil...

anyways, den kommer til at køre 25.000km om året, og overholde sine 30.000km service intervaller...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo GTi 2011 erfaringer ?
  • #1   6. mar 2015 DSG7 blev lavet om i 2012 med andre koblinger, olie og software bland andet. Efter det virker de mere holdbare end de tidlige årgange.

1.4 TSI har også sine problemer med kæder og dårlige stempler i CAV udgaven som jeg mener ligger i GTI

Når den kombi virker er det en rigtig fin løsning, men man kan også være uheldig

• #2   7. mar 2015 ved du om det er noget de så har rettet på tidligere modeller ved indkaldelse eller lign. ? (den har overholdt sine service ved VW)

• #3   8. mar 2015 Brug lidt tid på engelske Ibiza Cupra / Fabia VRS / Polo GTI forums så dropper du alt om de CAV* motorer som de leveres med frem til '13 mener jeg det er. Der har kørt kampagner i England med større skift af dele og komplet skift af motor til CTH* osv. Men intet i Danmark.

Du kan selvfølgelig være heldig og finde en god en smiley

Kommentér på:
Polo GTi 2011 erfaringer ?

Annonce