{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Dodge Caliber som familiebil? {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens!

Fruen og jeg har gået og kigget lidt på ny bil, efter vi har fået en bettemand. Egentlig ville jeg gerne have tysk. Seat, VW, Audi i stationcar eller størrere. Men faldt så for nylig over en Dodge caliber. Jeg er HELT med på at det ikke er en tysk bil, og at man får hvad man betaler for!

Det eneste jeg gerne vil vide, er om den er til at få reservedele til?
Koster reservedelene spidsen af en jetjæger?
Kan der være en barnevogn i den?
Er der nogen der har erfaring med bilen? (Tidligere ejere eller RIGTIGE mekaninkere ??)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dodge Caliber som familiebil?
  • #1   9. mar 2015 Dodge Caliber er sådan set en VW / Audi i forklædning, motor stammer fra VW / Audi.
    og der står også Audi / VW på selve blokken, især hvis det er diesel modellen

bagagerummet er ikke så over voldsom stor i forhold til hvor stor bilen er.

• #2   9. mar 2015 Der er godt nok kig på en 1.8 benzin-motor.. Jeg synes heller ikke det ser synderligt stort ud, men det må jo komme an på en prøve smiley

• #3   9. mar 2015 1.8 motoren er ulidelig sløv i sådan et lokum

• #4   9. mar 2015 Det gør mig ikke så meget. Skal ikke ud og køre dørtræk.

• #5   9. mar 2015 Jeg har en diesel på gule plader, er blevet glad for den så nu kommer der hvide plader på og konens Leon bliver solgt.
    reservedele er nemme at få fat i. og ikke dyrere end andre biler.

• #6   9. mar 2015 Gar selv en Caliber og er egentlig vildt glad for den og den kærer som en drøm. Det er dog diesel modellen. Ja, den er til salg, men kun fordi jeg skal bruge en hvid plade.
    Havde jeg råd til det, havde jeg lavet den om til hvidplade, så familien kunne komme med, da jeg har alt liggende. til at lave den om.

Bagagerummet i gulpladeversionen, er "kun" 1.5m dybt, men der er så god bredde på. Tror ikke det bliver noget problem at få plads til en barnevogn.

Angående reservedele. så er det billigste at købe reservedele på Ebay og bruge "almindelige" mekanikkere. At købe originalt og bruge Mercedes (Som har Dodge i DK) er MEGET dyrt,

Kommentér på:
Dodge Caliber som familiebil?

Annonce