{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw passat 2,0 TDI 170 hk aut.variant
  • #1   10. mar 2015 Det er noget du helt skal holde dig fra.. De er så overdænget med fejl at det ret hurtigt kan blive en dyr fornøjelse, særligt med dsg hvis de ikke er passet 100% med service.. også selvom at den er billig i indkøb.
    Hold dig hellere til Bmw istedet. Det giver knapt så mange søvnløse nætter.. Rust behandlingen på 3c er så ringe at man skulle tro at de er blevet lavet af en Italiensk producent fra midt i 80'erne.


  • #2   10. mar 2015 Den skal være billig.
    Den har kørt over 120.000 km mere en den min kami købte med samme eller mere i udstyr Til 90.000

    Der ud over er det stadig en PD motor så sørg for at der er kvitteringer på alt er skiftet. For de motore Var de ikke alt for heldige med


  • #3   10. mar 2015 Sjovt nok har jeg næsten lige fået det samme af vide af en VAG specialist, der ejer et autoværksted. Alt mellem 2004-2010 skal man holde sig langt væk fra, da det er det værste skrald.

  • #4   10. mar 2015 arh, ikke 1,9 105 hk modellen, den er nu driftsikker nok

  • #5   10. mar 2015 Hold dig langt væk fra det, ja undskyld, lort. Specielt 170 hestes PD og DSG var kendt for, ikke at kunne arbejde sammen. Det er også den der revner i topstykket, der var vidst også noget med dyser og turboer på dem, og så kommer rusten.
    Vil så også mene, ligesom #1, at du får nok mere driftsikker bil i en BMW end Folkefejlen. Og så mere kvalitets indtryk..


  • #6   10. mar 2015 140hk har samme problemer. Men nå de køre så køre fedt

  • #7   10. mar 2015 Kører godt når de kører.. bevares.. Havde selv en i 6år.. Dog en 105 hk. Den var der ikke de store problemer med og jeg var også glad for den.. Men rusten kom snigende også selvom at bilen blev håndvasket en gang om ugen, stod i opvarmet garage og fik rustbeskyttelse hvert andet år..
    De eneste større udgifter jeg havde var kobling/svinghjul, ratstammemodul og kalibere i bag.
    nå ja foresten, så kostede den mig også lige 190000kr i værditab.. smiley

    Jeg ville også gerne have haft en med noget mere puf i, men turde satme ikke at købe en 2.0 PD. .

    Min kollega ofrede ca 70000 på hans A4 på 1.5 år og turde næsten ikke at køre i bilen inden den blev solgt..Det skræmte mig en del..



  • #8   10. mar 2015 Samme oplevelse min veninde havde med sin passat

Kommentér på:
Vw passat 2,0 TDI 170 hk aut.variant

Annonce