{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Frederik N
Frederik N
Tilmeldt:
14. jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Pulverlakering af 15" alufælge {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Da jeg har købt mig nogle brugte fælge til min bil, har jeg overvejet at få 2 af dem lakeret om, pga. kantstensmærker. Jeg har derfor tidligere prøvet at indhente nogen tilbud, men ikke helt været tilfreds med prisen. Derfor ville jeg høre jer herinde, om i kendte til et sted, gerne i københavnsområdet, men resten af Sjælland er også okay. Som har mulighed for at blæse, spartle og lakere, til en overkommelig pris. Maks pris, jeg har i tankerne er 1000kr. Har dog ikke selv haft held med at fremsøge de priser. De skal i øvrigt bare lakeres i ganske almindelig sølvgrå.

God weekend, derude.

Frederik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pulverlakering af 15" alufælge
  • #1   14. mar 2015 Du må nok selv igang..

  • Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   14. mar 2015 Er dog uforstående overfor, hvorfor det skulle være et problem? Da jeg har læst på et andet forum, hvad folk har fået lavet deres til, det er dog et godt stykke oppe i Jylland. Hvilket er urealistisk for mig at køre, bare for det. Hvad ville dit bud så være, for at få ordnet sådan et arbejde?

  • #3   14. mar 2015 Ja de kan laves i Jylland, hvis de ikke skal spartles for 1200kr

    Men sjælland er prisen anderledes, ingen gider arbejde for så få kr.

    Du skal nok regne med 1500-2000kr og så skal de være spartlet.


  • Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   14. mar 2015 Jeg går ikke udfra at resultatet bliver særlig pænt, hvis ikke de bliver spartlet for at få udfyldt kantstensmærkerne? Har overvejet selv at gå igang med spartlingen, men er usikker på om jeg kan genskabe konjukturerne på fælgen

  • #5   14. mar 2015 Kommer helt an på hvor dybe ridserne er.

  • Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #6   14. mar 2015 Ikke vanvittige dybe faktisk, vil jeg mene. Kan lige tag et par billeder, senere i dag, og ligge op. Den ene er det sådan set kun en flænge af malingen der er slået af. Hvor den anden har milde kantstensmærker næsten hele vejen rundt.

  • Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   14. mar 2015 Nogen anbefaling af materialer til udførelse af arbejdet? Da jeg ikke har erfaring med sådan noget fra tidligere. Abonnerer faktisk også på mightycarmods, har slet ikke tænkt over at de har lavet sådan en video smiley Men tak for det, skal da helt sikkert kigges nærmere på!

  • #13   14. mar 2015 Er selv pulverlakerer igennem 21år og har lavet i tusindvis. Til din maks pris kan jeg kun sige jeg blir liggende på sofaen ihvertfald. smiley

  • Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #14   14. mar 2015 Hehe, ja vi vil jo alle sammen gerne slippe så billigt som muligt smiley Du kan evt. skrive en PB, med hvad du skulle have for det, hvis du gider, så jeg har en idé om hvad det ville koste.

  • Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #15   14. mar 2015 Men ja, jeg kan da godt se, at der efterhånden ikke rigtig er nogen undskyldning for ikke at lave det selv smiley Så er det jo bare med at få matchet farven

Kommentér på:
Pulverlakering af 15" alufælge

Annonce