1.246 visninger
|
Oprettet:
søger honda accord erfaringer {{forumTopicSubject}}
hey boys. tænker lidt på at få min civic byttet ud med en accord fra 2009 med 2,0 motoren.
ville hører hvad folk har at sige om den både gode og mindre gode ting. generele fejl/problemer, plusser og minusser ved bilen.
hvordan er automat gearet i forhold til manuel.
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 230 Svar: 626
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 241
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 640
Det er spændende at få en ny bil, man venter op til 9 måneder for en Audi
lidt kortere for de andre jeg har købt.
Men duften af ny og sikker på at andre ikke har fået den tilkørt som det hedder sig er rigtig god.
Jeg har altid fundet den bil jeg gerne vil have og derefter undersøgt hos de nærmeste forhandlere, hvad de ville give for min brugte bil.
Differencen har jeg betalt på én gang når byttet er sket.
De seneste to en Audi A4 1,9 1995 318,000.kr og en Peugeot 407 HDI 2,0 i 2004 for 375.000 kr
For første gang siden VW i 1960 til 12.700 har jeg nu købte en brugt Honda Sedan til 290.000,-
Da havde vi lidt travlt så det havde jeg ikke undersøgt i forvejen, men den har indtil nu været den bedste bil alligevel. Efter 6 måneder har jeg lige nu fundet flere finesser så det går godt.
Der var desværre også en finesse da vi kom hjem fra tysklandstur, Bagklappen kunne vi ikke lukke op.
Det var ikke så godt men min kones nøgle kunne godt klare det.
Jeg tog straks tirsdag til Honda og ville have dem til at hjælpe mig de kunne straks lukke op med min nøgle
Jeg er vant til at alt virker med de samme men bagagerummet skulle have et par sekunder mere for at lukke op.
Men den var låst i handskerummet hvor der sidder en Hotellukker som min kone havde slået til fordi hun skulle starte kølingen i handskerummet.
Vi er utrolig glade for den flotte bil den kører fint sidste tur ca. 14 km herhjemme ned til 11 km
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 640
Comfort er billigst
Elegance
Lifestile
Type S
Executive er dyrest.
søger honda accord erfaringer