{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

motorskift fra e46 320 til 328 {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg og fundere over hvilke problemer der kunne komme under montering af en 28'er i min e46 320i

jeg har en 28'er stående med styreboks men har hørt at der er noget system med nøglen hvor den er kodet til styreboksen eller sådan noget, kan jeg ikke bare lægge motoren og styrboks i ? og så bare køre ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorskift fra e46 320 til 328
  • #1   20. mar 2015 den vil ikke starte da styreboks ,ews boks, nøgle + nøglering skal passe sammen
    måske vil du kunne sætte din ejen styreboks på den 2,8 og få det til at virke
    ellers mener jeg de kan kode styreboksen om ved schmiedmann


  • #2   20. mar 2015 Hvis du har styreboksen fra den motor - skal du også have EWS boks samt nøgle (Og tændningsringen) Her skal du sætte nøglen i tændningsringen og koble det hele sammen.

    Kontakt Schmiedmann om nærmere info - her kan de også sende dig diagrammer/info hvordan det skal gøres.


  • #4   20. mar 2015 okay tak for hjælpen, men hvis det nu ikke er muligt at skaffe det fra den bil motoren sad i, er i så sikre på at min styrboks vil kunne omkodes så det virker eller er det bare et gæt ? smiley

    prøver lige at kontakte schmiedmann smiley


  • #5   20. mar 2015 Hej den originale styrboks er så intilligent at den bare tilpasser sig 328 motoren, kun på de lidt ældre bmw.er det ikke kan lade sig gøre, elles er det en forholdsvis nem ombygning.

Kommentér på:
motorskift fra e46 320 til 328

Annonce