{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.623 visninger | Oprettet:

Ford S-max VS. Peugeot 5008 {{forumTopicSubject}}

Hjælp.....

For og i mod de 2 overstående modeller??

Der kommer et 3 eller 4 barn smiley og derfor skal min tro væbner (passaten og ikke konen) skiftes ud.... ja måske hvis tilbudet er godt ryger konen også.... Men der skal nu kigges efter en bil med ønsket om følgende:
3 separate sæder
7 pers. så den sure svigermor også kan få en plads.
gerne benzin da vi ikke køre ret langt - pga af svigermor ikke er til at holde ud.
Gerne med multifunktionsret (mute knap til svigermor børn eller konen????)
Glastag kunne være fedt, så det ikke kun er venstre arm der bliver brun i solen.
Så må den gerne kunne være pålidelig og ikke skal på værksted hele tiden.
Behøver ikke at ruste op fordi den ser en vandpyt.

Nååååå Hvad skal jeg så vælge boys and girls??? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford S-max VS. Peugeot 5008
  • #1   26. mar 2015 Der massere af store biler på markedet der vel ikke andet for end at tage ud og kigge og finde den du bedst kan lide og føler dig mest tilpas i! smiley

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 40
    #2   26. mar 2015 Vis jeg skulle vælge så blev det helt sikkert en Ford, de har virkelig gjort noget de sener år for at deres biler er blevet mere holdbare jeg syntes heller ikke dele til dem er så voldsom dyre (har selv haft en Galaxy 7 pas dejlig bil)
    og Peugeot har jeg sku ikke meget til overs for, alle dem jeg kende der har en, der laver jeg sku ikke andet ind at skifte dele og pære hele tiden.
    det er min meningen men biler er jo lige som religion det kommer jo and på hvem man er og hvad man er til smiley


  • #3   27. mar 2015 S-max kører super lækkert,har ikke prøvet 5008.

  • #4   27. mar 2015 hvis du bliver tilbudt en Peugeot 5008 1.6 hdi skal du holde dog fra den motor. Umiddelbart vil jeg sige at der er mere bil i en S-max end en 5008

  • #5   27. mar 2015 S max er en meget større bil end 5008. Se bredde og længde.

  • Stefan L
    Stefan L Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 77
    #6   27. mar 2015 Stod også med det valg for ca et halvt år siden. Prøvede begge biler og en renault grand scenic. Valget fald på s-max. Fedt design, køre meget bedre. Tror du får meget mere bil for pengene i s-maxen.

Kommentér på:
Ford S-max VS. Peugeot 5008

Annonce