{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

Golf 3 - Problemer med benzintilførsel ved opstart af kold motor {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Det skal siges at problemet nu er blevet så slemt, efter at jeg i sidste uge måtte køre på værksted med bilen pga. utæt bremserør, at jeg nu skriver herinde.

Min ellers trofaste Golf er begyndt at have svært ved at starte når motoren er kold. Og har også problemer med at komme afsted.

Skal minimum tørne starteren 2-4 gange før der sker noget, samtidig med at jeg bliver nød til at give en forsigtig moderat mængde gas for at motoren hverken går ud eller får for meget så den drukner/dør.

Men når jeg skal sætte afsted i 1. og motoren stadig er kold, har den svært ved at tage gassen og kan nemt gå ud de første 3 gange jeg prøver at komme igang.
Når det så endelig lykkedes at komme ud af 1. gear og jeg kobler ud i 2. kan det tydeligt mærkes at motoren ikke kan tage imod gassen ordentligt de første 1-2 sekunder hvorefter den får fat.

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 - Problemer med benzintilførsel ved opstart af kold motor
Kommentér på:
Golf 3 - Problemer med benzintilførsel ved opstart af kold motor

Annonce