{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Fiesta 1.6 Ti-VCT Sport, erfaringer?
  • #1   30. mar 2015 Super fin bil smiley kan klart anbefales.. Er Ford mekaniker så ser dem ofte og laver aldrig rigtig andet end service på dem fordi de aldrig fejler noget.. De har det med at virke lidt trætte i styretøj efter 60.000 og det ikke rigtig noget man kan gøre noget ved medmindre man går igang med at skifte komplet styretøj..? Der Intet defekt det bliver bare hmm blødt hvis man kan sige det sådan smiley men vil helt sikkert anbefale den.. Også den også forholdsvis sjov.. Ikke den hurtigste men stadig sjov.. Top gear lavede også test af den dengang den udkom og de roste den til skyerne ligesom Fiesta ST'eren smiley

• #2   30. mar 2015 Super info at høre! Den jeg har kigget på har netop rundet 62.300 km i dag, da jeg prøve kørte den, har dog ikke prøvet en anden af samme model, så kan ikke lige sige om den er blød i styretøjet, men den kørte rigtig godt!
    Du skriver godt nok at der ikke er noget at komme efter, men er der nogle ting/steder jeg bør være opmærksom på, når jeg kigger på den model?

• #3   30. mar 2015 Hmm synes egentlig ikke rigtig der noget.. Jo mellemlejet på den lange trækaksel har jeg skiftet et par stykker af men det var på nogle af de første der kom så tror der er kommet forstærkede på de "nyere" men det ikke noget man kan høre selvom det endelig skulle være gået det bare en vanesag at jeg kontrollere dem hvergang jeg har en Fiesta oppe på lift smiley ellers ingen skræk historier at komme med smiley

• #4   30. mar 2015 Super, tak! smiley

• #5   30. mar 2015 Håber da det bliver til noget for dig.. Super lækker vogn.. Har selv den nye Fiesta ST og den er jeg sindssygt glad for Fiesta med 1.6 er bare vejen frem smiley

• #6   30. mar 2015 Har også været forbi dem to gange, og prøve kørt den osv. Den kører super godt!
    Eneste minus jeg har oplevet er at jeg synes den havde lidt kabine støj på motorvejen ved 130 km/t..

• #7   30. mar 2015 køb for sevans smiley det er plus hele vejen. men jeg er også inhabil smiley

• #8   30. mar 2015 Hmm det nok fiestaernes svaghed det vindstøj.. Men det ikke noget jeg er ked af ved min smiley

• #9   30. mar 2015 syntes heller ikke at vindstøj er et kæmpe problem, der da lidt men ikke noget voldsomt. find en med fartpilot og varme i forruden, det er næsten uundværligt

• #10   30. mar 2015 Puha jah varme i forruden er bare guld værd smiley :D og fartpilot et must når man kører motorvej hverdag smiley hvis du kun skal køre by så fartpilot ligegyldigt men hvis du kommer på motorvej bare en gang imellem ville jeg absolut have en med det.. Ellers er det billigt at eftermontere originalt hvis du kommer til staden på et tidspunkt smiley

• #11   30. mar 2015 Jeg bruger også fartpilot når jeg cruiser rundt i byen smiley

• #12   30. mar 2015 Jah på længere strækninger kan man godt men gider ikke hvis jeg kun skal ligeud 1-2km men det jo så sjældent i Kbh man køre mere end 1km uden rødt lys eller at skulle dreje smiley

• #13   30. mar 2015 Og Mikkel du han få billig kasko forsikring gennem willis/tekno forsikring på sådan en fin fyr.. Jeg giver kun 7000,- om året med fuld kasko dæk/fælg/glas forsikring udvidet brand og føreforsikring.. Det kræver så 3år i egen bil skadesfrit men satsen lige under elitebilist som jeg har er også ret billig vist nok..

• #14   30. mar 2015 Og min er vel og mærke en "182hk" (cirka 220hk) ST'er

• #15   30. mar 2015 Ja, det bliver også techno, der skal jeg give 4697,- kasko smiley

• #16   31. mar 2015 Det eddersprøjteme også dejligt billigt smiley

• #17   31. mar 2015 Hvad med en 1.0 ecoboost 125hk fra 2014, som jeg kikker efter. Er der noget at nævne der?

• #18   31. mar 2015 Det er bare endnu finere.. De kører sindssygt godt det eneste der kører bedre er min Fiesta smiley haha.. Vi har ikke oplevet det store på dem lidt lister på garanti ellers ikke noget smiley og de har været ude i godt 2år nu smiley

Kommentér på:
Ford Fiesta 1.6 Ti-VCT Sport, erfaringer?

Annonce