{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corsa D L/100 km til km/L
  • #1   2. apr 2015 skift boardcom om til japanske enheder
    kan gøre i de normale indstillinger uden brug af tester.

• #2   2. apr 2015 Ved du hvordan dette gøres? Har prøvet at holde settings inde på radio, men den siger kun bib. Der kommer ingen menu frem.

• #3   8. apr 2015 Følger med. OP COM kan ikke, men km/l findes i bilens display smiley

• #4   8. apr 2015 Nej har jeg også fundet ud af. Mangler dog stadig en der kan kode radioen til at have aux.

• #5   9. apr 2015 Der tror jeg du skal have fat i en med en TECH2. Jeg gav 700 for det hos Opel - men så skiftede de også kopholder og stik osv.

• #6   26. maj 2015 Hej Henrik.

Fandt du nogensinde ud af om man kunne ændre displayet til km/l? Selve displayet har nemlig km/l. Det kan man se hvis man laver en odometer-test hvor alt i displayet lyser op.

Det er vidst nok noget med den skal skiftes til japansk indstilling i stedet for europæisk.

• #7   26. maj 2015 Hej.

Nej kom ikke videre med det.
    Kunne ikke se nogen lamper i mit speedometer der skriver km/l. Så droppede det lidt der. Har prøvet at trykke på forskellige knapper på radioen, for at ændre til japansk, men det gælder vidst kun for de modeller med Boardcomputer i displayet i midten.

• #8   26. maj 2015 Hmm.. Øv.. Mærkeligt. Jeg har det høje display ml. speedometer og omdrejningstæller, hvor km/l er på displayet sammen med l/100 km og mil/g. Men hvordan man skifter ved jeg ikke. Jeg har også kun det lille display oppe over radioen, men synes bare det er mærkeligt at det andet display har km/l (bare ikke i brug).

Må prøve at høre Opel ad. Når jeg får det gjort ender jeg lige tilbage.

Fik du klaret AUX?

• #9   26. maj 2015 Nej, har slet ikke fået kigget på noget af det AUX, udover at jeg lige har haft radioen ude, og tjekke at den har benene til AUX, og det har den.

Men har egentlig mest lyst til at smide en Dynavin radio i, da jeg gerne vil have bluetooth og navigation. Men det er også bare lige 4500 kr. Og med AUX, så bliver bluetooth også noget mærkligt noget i den originale radio.

• #10   26. maj 2015 Har du egentlig en OP-COM?

• #11   27. maj 2015 Jeps smiley har en OP COM.

Det fungerer rigtig godt for mig med AUX. Jeg overvejede en Garmin. Man kan trække en ledning op fra centerhøjtaleren og fjerne den runde dut der sidder deroppe foran i instrumentpanelet. Så kan man lave strømmen nede bagved og lade GPS'en sidde der. Så ser det mere eller mindre integreret ud (ligesom en VW up!)
    smiley

Kommentér på:
Corsa D L/100 km til km/L

Annonce