{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

johnny p
johnny p
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 17

pivelyd (nissan p11) {{forumTopicSubject}}

hej jeg får sådan en pivelyd når jeg køre henover nogle ujænvheder det lyder som om at der er noget der gnider mod hianden, nu har jeg ikke ret meget forstand på biler så jeg håber der er nogen her der kan gi mig en ide hvad det kunne være. tror det kommer fra forhjulene. lyder ihvertfald ligesådan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pivelyd (nissan p11)
  • Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #1   7. apr 2015 Det er næsten umuligt at svare på uden at have kørt i bilen selv.

• #2   7. apr 2015 Kunne godt lyde som øverste bærearm. De har det med at gå sig en tur, har snart skiftet nogle stykket af dem.
    og de begynder nemlig at knirke/pibe

• johnny p
    johnny p Tilmeldt:
    feb 2007

#3   7. apr 2015 okay er det noget man selv kan skifte eller skal den på værksted for det??

• Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #4   7. apr 2015 kommer jo an på hvad du kan finde ud af ,men når du spørger har du jo nok ikke nogen chance for at lave det selv

• johnny p
    johnny p Tilmeldt:
    feb 2007

#5   7. apr 2015 ja det er selvfølgelig rigtigt det var bare hvis det ikke var så svært så kunne det jo være at en amatør som mig kunne prøve :O) men det er nok bedst med værksted igen har ellers lige fået lavt service på den troede de tjekkede sådan noget ved service men det gør de så ikke træls :O)

• johnny p
    johnny p Tilmeldt:
    feb 2007

#6   8. apr 2015 hvordan finder jeg ud af om det er de øverste bærearme det er galt med

• #7   9. apr 2015 Prøv at tryk ned på forskærmen og hør om den knirker/piber. Ellers skal hjulet af. Og derefter skal du skubbe fremad på bærearmen ude ved fjedrebenet. Hvis du kan mærke et klonk. Tyder det på det er sådan en der er slidt.

• johnny p
    johnny p Tilmeldt:
    feb 2007

#9   10. apr 2015 takker for hjælpen har fået konstateret at det er den øverste bærearm der er røget sig en tur og har fået en tid på værksted.takker lige igen for hjælpen

Kommentér på:
pivelyd (nissan p11)

Annonce