{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.691 visninger | Oprettet:

Pava-behandling. Alternativer? {{forumTopicSubject}}

Min nye bil er en Hyundai i10 1,25 Årgang 2010 til 60.000 kr, nypris 120.000kr. Kørt 20.000km.

Står og vil gerne rustbeskytte min nye bil. Og så tænker jeg jo automatisk PAVA. De har en behandling der koster 3820kr for en 2 lags undervognsbehandling.
Men altså kan det gøres billigere til samme kvalitet bare med et måske lidt mindre kendt produkt/sted, og vil det forringe bilens levetid hvis der bores huller diverse steder i undervognen ifm rustbehandlingen. Vil jo gerne have at den holder længere tid og beholder mere værdi ifm rustbehandling. Men skal også kunne betale sig. Det er jo ikke peanuts trods alt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pava-behandling. Alternativer?
  • Stefan L
    Stefan L Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #1   10. apr 2015 Dinitrol..

• #2   10. apr 2015 pava er og bliver det bedste:)

• #3   10. apr 2015 Pava koster 3820 kr og Dinitrol 4475kr for samme 2 lags behandling.

• #4   10. apr 2015 Mon ikke det er nogenlunde helt samme produkt Pava og Dinitrol? Er der nogen forskel der er mærkbar? Hvad er erfaringerne fra folk ift de 2 behandlinger, som jeg kan forstå er de 2 mest populære i Danmark pt.

• #5   10. apr 2015 Det der er absolut vigtigt idag, er PÅFØRELSEN af behandlingen, ikke hvilket produkt det er.

Der skal som regel laves lidt huller, for at det er muligt at komme ind k samtlige hulrum.

Jeg fik givet min bimmer en Suvo behandling, den helt store pakke. Det kostede ca 3700, og er en noget større bil end din Hyundai.

Men prisen virker faktisk umiddelbart OK - den store behandling der tager 2 dage, da de damprenser bunden af bilen først og så giver den de nødvendige produkter smiley

• #6   10. apr 2015 PAVA - Hvis du ikke selv er mekaniker på din bil
    Dinitrol - Hvis du selv laver din bil
    smiley

• #7   10. apr 2015 Henrik F:
    Uddybning?

Dinitrol har altid gået for at være det bedste samt billigste i længden målt over en periode, husker ikke længden, men noget med garantien.
    Suvo er kendt for at være et dansk produkt, skulle være ok, men har ikke specifikt kendsakb til det.

• #8   10. apr 2015 Om det ene er bedre end det andet, det var nu ikke lige så meget jeg vægtede, det var mere.
    Dinitrol = Glad mekaniker der skal lave undervogn.
    PAVA = Bandene og svovlende mekaniner der er indsmurt i PAVA imens han laver undervogn.

• #9   10. apr 2015 Sika produkt ved erslev undervogns center

• #10   10. apr 2015 må give Henrik F ret, ikke pga egen erfaring men mest pga. de fleste bilhuse handler med Dinitrol når man får påført anti rust behandlinger inden man får udleveret bilen.

• #11   10. apr 2015 Jamen så er det Dinitrol jeg regner med at bruge indtil videre. Kan det betale sig på en hyundai i10 1,25 der har kørt 20.000km? Jeg tænker at det er en god måde at optimere den fremtidige salgsværdi og også give den en meget god og fornuftig forebyggende behandling.

• #12   10. apr 2015 Isaac R
    20.000 km er jo ingenting og jo forebyggende behandling vil da sætte et plus ved et salg på et tidspunkt.

• #13   11. apr 2015 Ja men tror også jeg gør det snarest muligt tager mig en Dinitrol-omgang. Håber det er pengene værd, over tid.

• #14   11. apr 2015 De giver ikke forbro'en behandling -.-

• #16   11. apr 2015 Min 407 fik Pava behandling inden den blev leveret i 2004, FDM sagde sidst at den var som ny i bunden, jeg fik dog efter råd fra PAVA en hulrumsbehandling og propper udskiftet i 2010
    Men jeg kan ikke se spor af rust nogen steder. Og nu er den 10år gammel.
    Og byttet til Honda Accord, som også har fået Pava
    Før den havde jeg en Audi A4, den fik Dinitrol, da den var 5 år og den var også god i 10 år

Jeg har altid brugt Pava og bilerne har ikke haft rust problemer efter de 10 år jeg har haft dem

Kommentér på:
Pava-behandling. Alternativer?

Annonce