{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej bg! Hvad er udlignings afgift?
  • #1   12. apr 2015 Google giver dig svaret på 1 sekund..
    http://koerekort-guiden.dk/udligningsafgift

Det er også derfor at man som minimum skal køre mindst 20-30000 Km om året for at en Diesel giver mening. Efter indtoget af benzin-økobiler er de små diesel-biler ikke meget værd mere som alternativ.

• #15   12. apr 2015 Stop nu det propaganda pis Christian. Håber du er den eneste der tror på LA.

Jeg betaler også 6060kr årligt for min bil og ville jeg ikke det så kunne jeg jo købe en panda TwinAir og betale 1200kr.

Vi har råd til at havde en bil vil man havde noget sjovere bil må man jo betale.

Køre man i en Golf 2-3Td så koster det i afgift.
    Men du kan holde den kørende med en svensknøgle og gaffa

Køb en bil i samme fysiske størrelse og du har en up panda Celerio størrelse bil og de alle økonomiske og billige samt langt mere komfortable end de gamle lort.

Min ven på 28 har En
    Passat 3C 170hk TDi
    Yamaha R6
    2 maskintrailere
    en masse entreprenør maskiner
    Og er ved at købe Hus

Han arbejder som mekaniker og stå for hele alle udgifter + han har en papdatter og en kæreste som også skal havde tøj og ture i Tivoli eller Lalandia. Så der ingen undskylding. Det handler om at priotere

Mht motorskift så det svært at se fysisk forskel.
    På bagsiden af blokken under turbomanifol stå der enten 1.9 eller 1.6 ellers er de næsten ens.

• #16   13. apr 2015 Det er fordi i skal betale for mig.

Mange tak smiley

• #17   13. apr 2015 Simon
    velbekommen.
    Så længe du ikke køre i de der Ivmiver eller Åbne tingest fra Renault smiley

• #18   13. apr 2015 Partikeludledningsafgift giver ret til ren rør fra a turbo, så får man da lidt hygge for pengene smiley

• #20   13. apr 2015 Casper a.
    Læste det som 1.9 TD ikke TDI.

• #23   13. apr 2015 Selvfølgelig skal Christian F lige få flettet en Amerikaner-bil ind i en ligegyldig snak om afgift på en dødssyg gammel Golf.

• #26   13. apr 2015 Well, den bil i min profil er nu længe tilbage i tiden.. Garagen er pt. fyldt op med en Mercedes Benz C320, en BMW Z4 og så konens kedelige VW up.. Men hva faen.. Hun får sin E92 325 Coupe om 14-21 dages tid..

Men ja, jeg kan da godt se at din "bil-park" er yderst spændende..;)

• #28   13. apr 2015 Fordi jeg sagde til mig selv for mange år siden at jeg ikke gad Bilgalleris bil-system mere hvor man først skal betale for at blive en "bedre" bruger, for dernæst at stemmes ind.. Da jeg prøvede at oprette min tidligere 528i, krævede folk en seddel i ruden som bevis og jeg ved ikke hvad.. Kender op til flere herinde som kører i lækre slæder, men som heller ikke gider det system..

• #29   13. apr 2015

profilbillede
  • #32   13. apr 2015 Det ændrer ikke min holdning om at når man betaler for en service, så skal man ikke igennem en godkendelses-process.

Så må der jo være budget til at BG selv får en ansat til at vurdere om det er en fake-oprettelse eller ej..

• #33   13. apr 2015 Tak Christian! smiley Nej den er med Aut.. Gider ikke store biler med manuel mere desværre..:) Z4 er med manu..

-Og du ved godt at jeg kun er efter din Amerikaner-liderlighed med et glimt i øjet..;)

• #36   13. apr 2015 Både og.. BMW især har altid vundet deres "priser" på egenskaberne i på vejen og ikke tiden fra 0-100.. Har man prøvet en M3 eller en M5, så gider man ikke rigtig andet bagefter..:) Det samme med en rigtig AMG´er..

Min svigerfar har en Thunderbird han hentede i Detroit for et par år siden.. Hurtig er den da, men den kan ikke tage et sving..:P

• #38   15. apr 2015 Det eneste "Trackmonster" der nogensinde har været skidt ud af Staterne er den nye Corvette og måske nogle Hennesey og Roush maskiner.

• #39   15. apr 2015 Og lige for at være on-topic så burde tobak og Alkohol være lige så dyrt som i Norge og Sverige.
    Så folk kan ryge og drikke mindre og vi skal have en større interesse for biler og motorsport se selv i England der kan de finde ud af det.!

• #40   15. apr 2015 Du havde ret lige indtil du blandede England ind i det.. For det land er da nok det land der har det værst generelt lige nu - selvom man prøver at polere overfladen.

Jeg ryger selv og har også sagt at det ville passe mig fint hvis cigaretter kostede 80-90 Kr. for en pakke - men det vil staten jo ikke have for så får de ikke afgifter nok ind. Samtidig er du med til at skubbe "fattige" rygere tættere på kriminalitet for at skabe deres cigaretter.

England er et seriøst lorteland at aime efter.

• #41   15. apr 2015 Det har du nok ret i (:

• #42   18. apr 2015 Kan sgu ikke forstå hvad folk brokker sig over. Da jeg havde min Mercedes W124 3,0 diesel (non turbo) endte jeg med at få opkrævning kvartalsvis på 2800.- så det andet der er ren tudefjæs smiley

Spøg til side, har en Vectra 1,9cdti og den er jeg super glad for. Betaler gladeligt mine 6000.- om året i vægtafgift, den kører 16kml i snit, og der er plads til hele familien plus det man skal have med hjem fra Ikea.

Skulle jeg have en Panda twin air fik jeg for det første hold i ryggen, fik mere støj i kabinen, jeg ville nok være nødt til at lade en af ungerne være hjemme når vi skulle afsted og så ville konen skulle nøjedes med at "ose" i Ikea.

Den forskel betaler jeg gerne 4500.- kroner for om året.

Kommentér på:
Hej bg! Hvad er udlignings afgift?

Annonce