{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.804 visninger | Oprettet:

Ønske nummerplade? {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst nogle steder at man frit (og billigt) skulle kunne skifte sin ønske nummerplade mellem 2 eller flere biler som man vil, så længe man står som ejer på dem (da man ikke kan videresælge sin øplade).

Er her nogen som kan være behjælpelige med at fortælle lidt om hvordan det fungere, eller henvise til et sted jeg kan finde info om hvorledes man skal gøre når man ønsker at flytte sin ønskeplade fra vinterbilen til sommerbilen og omvendt.

Pft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ønske nummerplade?
  • #3   13. apr 2015 Tak, men hvor får man det gjort henne? Hos en mekanikker/forhandler eller gør man det selv - og er det motorkontoret man betaler?

    Jeg har allerede de ønskeplader jeg gerne vil have - og 6½ år tilbage på dem smiley


  • #6   13. apr 2015 Tro mig, der har jeg ledt igennem uden held smiley

  • #7   13. apr 2015 Du kan ikke benytte dine ønskeplader til flere biler samtidigt.

    Hvis du ejer et sæt ønskeplader og skal have dem på en anden bil betaler man blot for en omregistrering.

    Jeg har haft mine i 16 år, og skal slippe de 11.000 kr igen i år for at forlænge yderligere 8 år.


  • #8   13. apr 2015 Søren, nej det er jeg klar over smiley Det var mere fremgangsmåden i at skifte dem mellem 2 biler jeg var interesseret i at få lidt at vide om.

  • #10   13. apr 2015 Ok, sidst gik jeg til den lokale synsmand med mine registreringsattester og bad ham omregistrere så jeg kunne få mine ønskeplader på min dagligdagsbil.

    De skulle bare flyttes fra min sommerbil til min dagligdagsbil.

    Har jeg købt brugt bil de skulle på har jeg også været forbi SKAT eller en synsmand. Har jeg skulle vente på en bil efter at have solgt den jeg ejede er de blevet afmeldt hos SKAT og nye plader bestilt da SKAT ikke ville lægge dem i depot.


  • #11   16. apr 2015 Mange tak for input smiley

Kommentér på:
Ønske nummerplade?

Annonce