{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 118D
  • #1   14. apr 2015 Den nye motor (2007 og frem) med 143 hk skulle eftersigende have problemer med knastkæden. Hvis knastkæden klaprer, skal den skiftes. Hvis den allerede er skiftet, tror jeg ikke det er problem. smiley
    Jeg har selv en 118d med 122 hk (den gamle fra 2005). De kører pisse godt smiley


  • #2   14. apr 2015 Okay kunne være man skulle kigge efter før 07 istedet for så, var der fordele for dig at importere din fra Tyskland?

    VH


  • #4   15. apr 2015 Det lyder ikke så dårligt @POL - så man bare satse på kæden holder smiley

  • #5   15. apr 2015 Den blev importeret i 2009 og jeg fik den først i 2014 så jeg ved det faktisk ikke, men jeg kunne forestille mig den er importeret pga. udstyr og muligvis lidt bedre stand end en dansk?
    Jeg har næsten kun hørt godt om BMW's 2,0 diesel - så jeg tror godt du kan købe sådan en uden at have de store bekymringer smiley


  • #6   15. apr 2015 Jeg har forresten lige kørt til Paris og hjem til DK igen, der kørte den også perfekt hele vejen. Med oppakning og to passagerer kunne jeg presse den ned på 13,95 km/l på en tankfuld selvom den fik masser af gas (den kunne køre 206 km/t på toppen på GPS) smiley
    Den nyere 118d skulle jo kunne gå 22,2 km/l i stedet for 17,9 km/l, det er måske også værd at tage med i overvejelserne


  • #8   15. apr 2015 Det lyder slet ikke dumt - må hellere ud og have fundet en!

  • #9   15. apr 2015 Turbomiss
    Det er da en udmærket økonomi når den nu kun er angivet til 17 og en sjat - ved fuld oppakning og høj hastighed.


Kommentér på:
BMW 118D

Annonce