{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.734 visninger | Oprettet:

Sele ruller ikke op, spray? {{forumTopicSubject}}

godmorgen....

Jeg har mange gange benyttet mig af det der spray man kan få til sikkerheds-seler der er blevet trætte og ikke gider at rulle sig selv op igen.... Det er bare lang tid siden jeg sidst har købt det, og kan ikke huske hvad det hedder. Jeg mener at det var ved FTZ man fik fat i det i sin tid, men har ikke login til deres webbutik mere.

Nogen der ved hvad jeg snakker om?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele ruller ikke op, spray?
  • #2   18. apr 2015 Det magter jeg ikke, der skal skilles meget ad for at komme derind... Og jeg ved at det spray findes, og det er virkelig effektivt. Det har før reddet seler der slet ikke ruller op når de bliver hevet helt ud, hvor man regnede med at de skulle skiftes. Men de bliver lige så gode som nye med sådan en omgang...

Og nu er det på en opel zafira der kun er 5 år gammel, hvor den ene sele hænger minimalt. Hvis man puster til den så ruller den op... Men synsmanden valgte at brokke sig over det....

• #3   18. apr 2015 Er det ikke bare silikonespray man bruger?

• andreas s
    andreas s Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #4   18. apr 2015 Silicone spray

• #5   18. apr 2015 Det er muligt at det indeholder silikone... Men det et ikke bare den almindelige silikone spray, den fordamper ikke selv så det bliver en fedtet omgang.

Det er en spray der bliver lavet KUN til det formål, så der et stort billede af en sele uden på dåsen.

• Frodo f
    Frodo f Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 206
    #6   18. apr 2015 Tunop har en

• #7   18. apr 2015 Würth har en pleje og glidespray der er et billede af en sele på.

• #8   18. apr 2015 Jeg har købt en brugt Honda med 3 års garanti der nu er forbi.
    Men inden ville jeg have FDM til at kontrollere om der var nogen fejl.
    De fandt ingen, og synes det var en forfærdelig god bil, men jeg havde en skramme i min venstre, dør fordi selen var kommet i klemme.
    Hvis man ikke tog den rigtig af kunne den komme i klemme, det kunne ikke lade sig gøre i højre dør.
    Det fik jeg dem til at bemærke, men Honda synes ikke det var noget at reklamere over, han synes jeg skulle hænge den på plads hver gang, og han fik medhold i det med min kone.

• #9   18. apr 2015 Jeg bruger selespray og det virker vildt godt.

• Heino M
    Heino M Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 115
    #10   18. apr 2015 Den her Exo 39 selepleje det er den FTZ har.

Kommentér på:
Sele ruller ikke op, spray?

Annonce