{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Supra MKIV - generel vedligeholdelse? {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Vil starte med at sige, at jeg på nuværende tidspunkt overhovedet ikke har råd til at anskaffe mig sådan en satan smiley Det har nu i mange år været den bil hvor jeg har tænk "sådan én må jeg eje en dag". Men kunne godt tænke mig lidt viden omkring, hvad det egentlig koster at holde sådan en maskine kørende. Altså om det nogensinde bliver realistisk eller jeg skal slå drømmen ud af hovedet smiley

Tænker på en non turbo med automatgear og de der 225 hk.

Så jeg kunne godt tænke mig lidt erfaringer fra de folk der ejer eller har ejet en Supra MKIV smiley

Hvordan er generel vedligeholdelse på sådan en og hvor godt holder de? Går de i stykker hele tiden eller er de generelt holdbare? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supra MKIV - generel vedligeholdelse?
  • #1   18. apr 2015 koster ikke mere at vedligeholde end en alm bil .
    og om de går i stykker er jo svært at sige. men generelt er de skudsikre

og da de færeste nok køre 50,000km om året i en MKIV koster det ikke meget andet end et olieskift eller 2 om året.

dertil kommer alt det andet jo så brændstof/forsikring/vægt afgift.

og hvis du vil til at opgradere tune og style den ....... så stikker det af smiley

• #2   18. apr 2015 Spurte om det samme for lidt tid siden. Det sku være til at holde ud mht udgifter.
    Men Geil er den store synder. De fleste siger man ikke kan lade være nå først man har bilen.

• #3   18. apr 2015 alm service er ligesom enhver gammel toyota. fx carina E. måske er bremser lidt dyrere. men en NA har ikke de store bremser som turboen har så tror ikke det er så galt. ellers er holdbarheden i top da det er en japser med de gode stumper.

• #4   18. apr 2015 Jeg synes en standard Supra er så smuk, så har faktisk ikke planer om specielt meget styling. Den "klassiske" skrå bagpotte kommer jeg nok ikke udenom smiley

Men det er nok meget nemt at sige nu, hvor man endnu ikke har bilen, at man ikke vil style. Tuning bliver der ikke noget af, uanset. Bliver kaldt "morfar" af alle der kører med mig, og fart siger mig ikke så meget. Er nok mest til bare at cruise lidt rundt.

Men det lyder jo meget godt, med vedligeholdelse. Forsikring ser ikke slem ud smiley

• #6   18. apr 2015 en non turbo er simpelthen for død, en saxo vts kan køre fra den, så glem den.

• #7   18. apr 2015 + at hvis du køber en aut NA vil den være svære at sælge end en pose flæskesvær i bagdad når du engang kommer til fornuft og vil have en turbo bil

• #8   19. apr 2015 Grunden til at jeg har overvejet en aut. NA er, at når jeg engang bliver fysioterapeut, så vil jeg gerne arbejde med f.eks. rehabilitering. Og det er altså ikke noget man bliver rig af. Langt fra. Så min mulighed for at få en Supra er, hvis det bliver en NA. Automatgearet er heller ikke et krav, men det lyder bare sådan lidt chilleren smiley

Plus, at den skulle gerne være til at reparere og forsikre, med hus, kæreste, to børn og en treer på sigt, samt to biler (ikke dyre) i forvejen.

Det lyder meget wannabe, men det er en mulighed for "at få bilen", selvom det så er den sløveste der kan fås smiley

Kommentér på:
Supra MKIV - generel vedligeholdelse?

Annonce