{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilshampoo med eller uden voks?
  • #2   19. apr 2015 Der lyder som den rigtige måde at gøre det på.

Jeg må have forvekslet måden.

• #3   19. apr 2015 man kan aldrig få et korrekt svar... men jeg plejer at bruge med voks smiley

• #4   19. apr 2015 Har du forsegling/voks på din bil så vask UDEN voks i sæben, for du har jo en ordentlig voks og forsegler og ødelægger derved din beading/flotte vandperler og evt tager den "billigere" voks også lidt af shinen... har en med voks jeg bruger på min mors, også uden voks til min egen hvor der er forsegler/voks.

• #5   19. apr 2015 man kan jo vende den om og sige at benytter du sæbe med voks så vedligeholder du voks og lakforsegling... har læst det tit men folk kan ikke blive enige smiley

• #6   19. apr 2015 Hvis du ligger f.eks PNS på vedligeholder du intet, du indkapsler bare din PNS, og får en elendig vand perling. Ja det holder længer/der er mere slidlag, men vil man have de flotte perler og evt dybden/looken af en god voks, så lad værd smiley

• #7   19. apr 2015 Det er religion, ligesom med olie, pærer ...

- folk vil have xenon-look uden at købe de rigtige lygter.
    - folk mener deres 1,kedlig skal køre med 10W60 fordi den får 10 min. med 130 km/t hver anden fredag.

• #8   19. apr 2015 Uden voks før en polering. Med voks ved almendelig vask.
    grunden til voksfri sæbe inden polering er du ikke ønsker at polere voksen men lakken nede under Så det lettere at komme i dubten uden voks.

Kommentér på:
Bilshampoo med eller uden voks?

Annonce