{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Velkomst på bil galleri {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller er det utroligt svært at få en bil ind ?
har ikke noget i mod de afviser ens bil. Men hvis man giver sig tid til at vudere ens galleri bør man også kunne skrive hvad problemet er med den hvis ikke den er go nok.

tænker lidt folk er for kritiske eller er det bare mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkomst på bil galleri
  • #2   20. apr 2015 Det er ikke så attraktivt for brugerne at bruge tid på at byde velkommen til nye biler, det er lidt ærgerligt, og det gør at det tager lang tid inden man har stemmer nok til at komme ind.

Selvfølgelig med den forudsætning af oprettelsen af bilen er i orden

• #4   20. apr 2015 Jeg er stoppet med at oprette mine biler.

• #5   20. apr 2015 synes det er lidt op og ned ift hvor hurtigt en bil bliver stemt ind eller ej, men rigtigt nok der er mange der er meget snæver synet ift hvad de stemmer ind, er ofte man ser en bil med måske 7 rigtig gode billeder og en tilsvarende beskrivelse ikke kommer ind men en med dårlig beskrivelse og få billeder kommer ind.

• #7   20. apr 2015 R M

Man ser til gengæld lige så ofte at folk laver dårlige oprettelser med elendige billeder og så godt som ingen tekst.
    og så bliver de tøsesure over at de ikke kommer ind.
    Ellers opretter de bare bilen til afstemning igen hvert. 5. min. og kan ikke fatte hvorfor de ikke kommer ind

• #8   20. apr 2015 Copycat

det har du så ret i, men altså det giver jo sig selv at det er et galleri for biler og tilhørende beskrivelser af bilen man vil have ind, så bliver det straks meget træls og komme ind på siden hvis der kommer biiler ind med få billeder og nærmest ingen beskrivelse.
    det jeg så synes er mest træls er når man ser en bruger vil have en bil ind som er i den høje prisklasse, så får den udstemme selvom bilen tilhører vedkommende og så starter en vild diskussion om at de vil have beviser og alt muligt.

• #9   20. apr 2015 R M

Jo jo, men det viser sig jo oftest at være fake smiley
    Det var da for ganske nyligt at en pige ville oprette en stor Mercedes som STANK langt væk af at det ikke var hendes, hvilket det jo skal være smiley
    og det viste sig også at være hendes kærestes bil, ikke hendes.

Men det er jo svært at ramme rigtigt hver gang.

• #10   20. apr 2015 Nu er der rigtig mange der opretter forældrenes biler herinde, andre opretter biler med mobilbilleder taget på højkant, så billederne bliver halve. (VVS billeder), andre glemmer at udfylde nok info, eller benytter billeder med reklame på osv. Der er mange grunde til folk afviser.

• #11   20. apr 2015 Der var også en der havde oprettet nogle Porscher som ikke var hans egne. Det tog flere år får det blev opdaget. Han var selv efter andre der prøvede at oprette biler, der ikke var deres egne.
    Hvem helvede gider spille smart, når det ikke er ens egne biler.

• #12   20. apr 2015 Får=før

• #13   20. apr 2015 er enig med jer i at bilen skal være i ens eget navn, det kan der så ikke blive diskuteret om smiley
    kort sagt, den fælles nævner bilgalleri er bygget op på, nemlig bilen er gået helt fløjten i rigtig mange tilfælde.

• #15   20. apr 2015 den ting som undre mig mest, er når folk har brugt tid og penge på deres biler, at de så ikke selv er interesseret i at fortælle om den, eller ikke får taget lidt flere billeder end de 5 som minimum ? men når der så kommer en helt standard øko-kasse ind, så er hele instruktions bogen fanme minutiøs skrevet efter ?:/

• #18   20. apr 2015 syntes tit jeg har set, at nogle af dem der afviser, ikke selv har oprettet nogen bil
    syntes man skal have bil, for at kunne afvise andres. og mange afviser bare fordi de kan..

• #20   20. apr 2015 Du skal lære at bruge et kamera, fokuser og zoom.

• #21   20. apr 2015 HC
    Man kan ikke give nogle afvisepoint hvis man ingen bil har oprettet.

• #22   20. apr 2015 syntes nu du har lavet en helt ok oprettelse af den, både billeder og info. så har lige budt den velkommen. smiley

• #24   20. apr 2015 Hvordan kan man afvise anonymt. Har flere gange oplevet at folk ikke vil vedkende deres stemmer.Men folk der byder velkommen kommer der automatisk en "velkommem" besked.

• #25   20. apr 2015 en anden ting der kan undre mig, er når en bil som er flere 100 af herinde og der så kommer en mere ind af dem og vedkommende ikke ligger billeder ud af motorrummet, så bliver den ikke stemt ind...sorry men når vedkommende skriver at den er standard udover små ændringer som undervogn fælge og lidt klistermærker på ruderne, hvorfor er det så så mange der er fikseret på motorrummet? det er jo vist før utallige gange? desuden reglerne siger intet om at det billede skal være der.

• #26   20. apr 2015 Der står heller ikke at de 5 billeder ikke må være ens, men det er jo den slags mennesker der er skyld i at det blev lovpligtigt at bruge blinklys ved vognbaneskift på motorvejen.
    Hvis de ikke kan tænke selv så må andre gøre det for dem.

• #27   20. apr 2015 Pind

det jeg mener er at, hvis der står de gængse ting om motor og der så yderligere står at den er standard, så er der ingen grund til og vise motorrummet...og ærlig talt hvem vil se på samme motorrum på samtlige 100 eller300 biler af samme model?

• #28   20. apr 2015 Unge mennesker idag har ingen tålmodighed! smiley

Man kan ikke stemme anonym.
    Men man kan efterfølgende slette beskeden. smiley

• #29   20. apr 2015 Siden opdateringen her for et par uger siden, er det gået helt i stå igen.

Og samtidig med folk tager kun 5 billeder, fordi der står at man kun skal have minimum 5 billeder, og så ligger en tynd tekst ind, og gider ikke engang at bruge tid på at skrive dækstørrelsen ned.

+ Så hvis man afviser, fordi der f.eks er, for få eller for dårlige billeder (Det er jo trods alt et "Galleri") så engang i mellem, får man lav på alle ens biler (Hvis brugeren har oprette bil i forvejen)
    Og derfor tror jeg mange midster intressen for at stemme biler ind/ud smiley

• #30   20. apr 2015 Hvis man bruger app'en så kan man afvise/godkende anonymt.

• #31   20. apr 2015 Dennis, jeg tror grunden er når folk kommer med en kæmpe Audi, så tror de den kan komme ind på selv dårlige billeder. De tror bilen bærer det hele. Dem med de små økoracere skriver ALT efter og lavet en meget fyldestgørende beskrivelse fordi de ved der skal meget mere til
    Det er selvfølgelig ikke sådan med alle.

• #32   20. apr 2015 det kan godt være at du har ret Philip, det lyder meget sandsynligt. Folk med større biler plejer at have en lidt anderledes attitude end dem i små øko racere smiley

• #33   20. apr 2015 Præcis smiley

• #34   20. apr 2015 Tak for alle svarende håber lidt på bil galleri ser det og måske retter i måden man kommer ind med en bil på smiley

• #35   20. apr 2015 Min kom ind på omkring 30 minutter, hvis oprettelsen er perfekt går det skam nemt smiley

• #36   20. apr 2015 Min bil tog også kun et par timer om at komme ind, tag nogle gode billeder og skriv noget ordenlig tekst så går det nemt.

• #37   21. apr 2015 Hvis man kun har et transportmiddel så har man intet at oprette herinde, folk med interesse for biler køber ikke sådan noget lort.

• #38   21. apr 2015 Pind
    uanset hvad så er en bil da stadig kun et transportmiddel, det er jo ligegyldigt om du køber bil pga interesse for biler eller kun har den pga. transportmiddel.

• #39   21. apr 2015 Mærkelig kommentar, Pind.

• #40   21. apr 2015 han er vel en af dem der mener bilgalleri kun er til for personer med maks gejlet biler. men så igen hans biler emmer ikke af gejlet biler smiley

• #41   21. apr 2015 De er vel "kun" et transportmiddel smiley

• #42   21. apr 2015 det og gejle ens bil og hvad man lige forstår under gejl, er så vidt et synspunkt som noget bare kan være...ved gejl eller stylet bil ser jeg det som en der ha gået hele vejen dvs. spændende lakering/skørter/undervogn/motor tuning osv. som sagt hele vejen og så findes der gejlet ved en klassiker...udover det, er det jo bare og hoppe på bølgen med sænkning og nogle fede fælge, som stort set alle gør.

Kommentér på:
Velkomst på bil galleri

Annonce