{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Original xenon opstart {{forumTopicSubject}}

Hey derude.
Har monteret originale xenonlygter på min Focus. Ved godt det ikke er lovligt, da jeg ikke har automatisk regulering på. Men nok om det.
På biler der er født med det, tænder selve lygten først nå bilen er tændt. På min tænder de lige så snart man drejer nøglen og når man så starter, står lyset og hopper og blinker. Tænker at dette nedsætter pærens levetid.
Så, kan man købe et relæ eller noget, som gør at pæren først tænder, når bilen er helt startet i tomgang, som når det er original monteret. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Original xenon opstart
  • #2   27. apr 2015 er det ikke fordi du har den på kørelys gjorde min golf 4 os men så snart man sætter den på alm lys holdt det op.. min teori er at det alm køre lys ikke er så kraftigt som når du sætter den på alm lys så pæren ikke for den strøm den skal

  • #3   28. apr 2015 Som nicolaj er i de på, mange biler med kørlys, har modstand på kørelyset, så pærerne holder længere tid, de får 1-2 volt mindre. Xenon skal have fuld knald på..
    Men monter da et relæ til lyset via olietrykskontakten.


  • #4   28. apr 2015 Det er forskelligt fra bil til bil. På min MK4 Mondeo med push start knap, når de lige at tænde i et microsekund inden at motoren springer til livs. Auto justering foregår lige efter.

Kommentér på:
Original xenon opstart

Annonce