Lakering, kun farve+klarlak {{forumTopicSubject}}
Hej autolakerere derude
Jeg har en 17 år gammel BMW, der godt kunne trænge til en ansigtsløftning, så jeg søger en autolakerer, der er med på en særlig aftale; jeg laver alt forarbejde med rust, grunder og spartling, og du lægger farve og klarlak på. Evt. med en mellemslibning og mere klarlak.
Hvis jeg har overset en bule, står den selvfølgelig for egen regning - men ellers, under antagelsen at jeg leverer bilen grundet efter alle kunstens regler, så forventer jeg at få bilen tilbage med en spejlblank lakering uden helligdage, støv og appelsinhud.
Bilen bliver adskilt, så kofangere, motorhjelm, forskærme, paneler, døre og bagklap males separat. Selve karossen skal males fra dørenes/bagklappens gummilister og ud. Ikke motorrum, og ikke indeni - den får samme farve som før.
Hvad skal det koste?
Det må helst ikke være for langt fra Lyngby/København.
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
Hvis du kan lave forarbejdet til ug og kryds og slange ,hvorfor så ikke også lave resten selv?
Mvh kp
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Hvis der er gået noget galt der, så vil det kunne ses på lakken.. Måske ikke samme dag, men måske efter 6mdr
Så hvis du selv kan grunde det ordenligt, så kan du ret sikkert også base og lakken
Ellers må du punge ud, og betale for det hele
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 85
Alternativt kunne jeg spørge, om jeg kunne få lov at låne en ordentlig malekabine et sted i nærheden?
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Lakering, kun farve+klarlak