{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Lakering, kun farve+klarlak {{forumTopicSubject}}

Hej autolakerere derude

Jeg har en 17 år gammel BMW, der godt kunne trænge til en ansigtsløftning, så jeg søger en autolakerer, der er med på en særlig aftale; jeg laver alt forarbejde med rust, grunder og spartling, og du lægger farve og klarlak på. Evt. med en mellemslibning og mere klarlak.

Hvis jeg har overset en bule, står den selvfølgelig for egen regning - men ellers, under antagelsen at jeg leverer bilen grundet efter alle kunstens regler, så forventer jeg at få bilen tilbage med en spejlblank lakering uden helligdage, støv og appelsinhud.

Bilen bliver adskilt, så kofangere, motorhjelm, forskærme, paneler, døre og bagklap males separat. Selve karossen skal males fra dørenes/bagklappens gummilister og ud. Ikke motorrum, og ikke indeni - den får samme farve som før.

Hvad skal det koste?

Det må helst ikke være for langt fra Lyngby/København.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering, kun farve+klarlak
  • #1   11. maj 2015 Hej
    Hvis du kan lave forarbejdet til ug og kryds og slange ,hvorfor så ikke også lave resten selv?
    Mvh kp

• #2   11. maj 2015 Hvis du kan ligge din grunder så godt selv plus slibe og spartle det hele selv, hvorfor går du ikke selv den ekstra KM og maler hele lortet selv. Hvis du ligger nok klarlak på kan du næsten komme afsted med hvad som helst. Bare husk at slibe den bagefter og polere smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   11. maj 2015 Tror du vil få ret svært ved at finde en vognmaler, som har lyst til at ligge hans navn på noget, hvor han ikke selv har lagt grunderen.
    Hvis der er gået noget galt der, så vil det kunne ses på lakken.. Måske ikke samme dag, men måske efter 6mdr smiley

Så hvis du selv kan grunde det ordenligt, så kan du ret sikkert også base og lakken smiley

Ellers må du punge ud, og betale for det hele

• #4   12. maj 2015 Den malekabine, jeg har adgang til, er ikke særlig moderne, og ikke særlig støvfri. Det gør ikke så meget hvis der kommer støv i spartel eller grunder - men i lakken betyder det ekstra arbejde. Det er al den ekstra vandslibning og polering, jeg gerne vil undgå smiley

Alternativt kunne jeg spørge, om jeg kunne få lov at låne en ordentlig malekabine et sted i nærheden?

• #5   12. maj 2015 Jeg har malet min peugeot 206's tag sort og inde på mit værksted, det er nærmest blevet perfekt, jeg behøvede i hvertfald ikke slibe eller polere noget som helst udover et par enkelte støvkorn

Kommentér på:
Lakering, kun farve+klarlak

Annonce