{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

hjælp vw passat 1998 expert søges! {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg har 2 spørgsmål vedrørende min vw passat variant 1.8 1998 (3b5)
Det en er at jeg lige har købt ankerplader bag til. Købte dem hos vw og der står ikke
Højre eller venstre på dem de gamle var så rusten så jeg ikke kan kigge efter problemet er at de passer på begge sider forskellen er at den kant på ankerpladen der går ind og beskytter skiven kan vendes så ledes..... kan vende den så kanten går længere i ind i toppen og så er bunden mere åben eller omvendt. Lidt dårlig forklaring på dette måske men håber der nogen der ude der har skiftet det for nylig og vef hvad jeg mener smiley

Det andet spørgsmål er om hjullejet bagpå er med abs i selve hjulejet. Når man nu køber et nyt leje/nav. er abs stikket så allerede monteret i lejet og ledning med så man bare skal plotte det i den nærmeste samling. Eller køber man vær ting for sig selv og putter stikket i lejet? Spørger da jeg aldrig har rodet med disse lejer med abs. Men ved fra de andre abs følere and man dårligt kan afmontere dem uden de går istykker.... på forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp vw passat 1998 expert søges!
  • #1   11. maj 2015 Tror allerede jeg fandt ud af det med abs sensor så at man kunne købe sensor med ledning hvilke må betyde man selv skal plotte den i... øv bøv...

Kommentér på:
hjælp vw passat 1998 expert søges!

Annonce