{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.955 visninger | Oprettet:

peter D
peter D
Tilmeldt:
9. sep 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

BMW E46 - Hvor mange KM kan de køre osv.? {{forumTopicSubject}}

Hej BG,
Går og overvejer en ny vogn nr. 2 her i anledning af foråret smiley
Har kigget på BMW E46, helst i coupe udgaven, synes den er cool og så sprænger den ikke banken fuldstændig, hvis man ser sig lidt for – men hvor meget må de have kørt for stadig at have en god del km tilbage i sig? Har set på et par stykker som har gået omkring de 250.000km, skræmmer mig ikke personligt så meget men kender også mest til mercedes i den forbindelse, kan disse E46 320/323/325 også runde f.eks. 350.000 med samme drivlinie? Ville jo helst ikke skulle skifte motor og gear kort efter købet…
Øvrige råd omkring E46 er også meget velkomne, synes jeg ser mange BMW fans herinde.. smiley
/Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E46 - Hvor mange KM kan de køre osv.?
  • #1   23. maj 2015 Det kan de Nemt.
    De har lidt problemer med svag gearkasse.
    og revner ved bagbrobøsningerne i karossen. Vis de er kørt hårdt.

    Så hvis man finder en hvor service er overholdt, Evt en 1 eller 2 ejer. Og er original. Motor kør bare !
    Ellers generelt. En super bil. Massere af køreglæde. smiley





  • workforit W
    workforit W Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
    #2   23. maj 2015 er det en diesel eller benzin og motorstørrelse betyder også en del?





  • #3   23. maj 2015 Hvis man passer på dem og husker at skifte væsker samt sliddele kører de bare. Min 14 år gamle BMW på ca. 200.000 km kører bedre og har mindre mislyde end min forældres 4 årige Audi på 60.000 km. Det siger lidt.
    Sørg for at du finder en rustbeskyttet, da de har svagheder ved forskærme, bagklappen, bagerste bremserør og generelt undervognen.


  • #4   23. maj 2015 Har lige købt en 330cd, fantastisk køretøj.

Kommentér på:
BMW E46 - Hvor mange KM kan de køre osv.?

Annonce