{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 4 1,9 sdi 68hk
  • #2   31. maj 2015 oki mange tak

• #3   31. maj 2015 Jeg har personligt ikke kørt i en, men jeg kan næsten garantere dig for at den er sløv, men til gengæld tror jeg det er den ultimative evighedsmaskine. smiley

• Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #4   31. maj 2015 68 diesel heste uden turbo.. den er sløv virkelig sløv...

• #5   31. maj 2015 Den er meget sløv. Der er en grund til der næsten ikke er solgt nogen af dem herhjemme.

• #7   31. maj 2015 Men den kører bare.. og bliver ved med at køre.. Den motor er på ingen måde presset (Turbo) så evighedsmaskine...

• #8   1. jun 2015 Men tænker også at det er en 1,9 liters motor, så den må da have noget moment?
    Det rigtige gode er jo at den ikke er presset til det yderste som andre motorer er, tænker på 1.0 liters der yder over 100 hk, de soder jo til for et godt ord, og går i stykker konstant, men ellers synes jeg det har taget overhånd med alle de dieselbiler i dagens Danmark, de udleder fantastisk mange partikler ud og det er ikke sundt. Ja ja, så er der DP filter på siger mange, men de splitter bare partiklerne ad så de er endnu mindre og nu sidder de ikke bare fast i lungerne, men nu kan de vandre ud i blodet, ja jeg er ikke til diesel medmindre man har har brug for en af slagsen, lange ture og div.
    Undskyld et surt opstød herfra smiley

• #9   1. jun 2015 Jeg har prøvet en, og hold nu fast de er bowlamme... Der sker NADA smiley 1,9TDI kører da også for evigt, 400k er jo ingen problemer med de maskiner smiley

• #10   1. jun 2015 1.9 Tdi kan godt forvolde dig skade !! En toppakning som gnaver i topstykket.. når du så skal have det planslebet så skal dyser ud.. Dyser bliver ikke tætte igen (Måske) Da de har vibreret sig et krater i deres hul.. Så når der skal dyser i igen så risikere man de river o-pakningen og sender diesel ind til knasten og smadre smøring af den som den så lider en sikker død.. Og turbo holder heller ikke evigt..

• #11   1. jun 2015 Intet holder for evigt, men 1.9tdi'erne er godt nok en solid motor, hvis den bliver servicereret efter retningslinjerne smiley

Kommentér på:
golf 4 1,9 sdi 68hk

Annonce