{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil være en god salgspris for min Sonata
  • #2   1. jun 2015 ud fra hvad de står til på bilbasen så ville jeg sætte den til 52,000kr så ligger din pris i midten af hvad de eller står til.

• #3   1. jun 2015 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/hyundai/sonata/33-glx-nf-aut/2429522
    Så kan du selv regne ud smiley
    Jeg tror vi er oppe på de 120 el. 130-stykker hvis du finder den rigtige køber. smiley

profilbillede
  • #4   1. jun 2015 #1 Den kan du vist ikke lige sammenligne med

#2 Dem du ser på bilbasen er den gamle model eller så er det med den mindre motor. Der er ikke nogen 3,3 fra 2009 (dvs den nye faceliftede model).

#3 Igen den gamle model. Der er ikke rigtigt så mange af den nye model til salg. Forskel er bla en ordenligt gang facelift både inde og ude samt 250HK i stedet for 233 i den gamle model.

• #6   1. jun 2015 Kim C
    du skal trods alt stadig være realistisk ift udbuddet på markedet. og det vil jeg mene du er når du sætter prisen 50 og 65,000 kr

• #7   1. jun 2015 #6 det er jeg også godt klar over. Derfor jeg spørger efter en realistisk pris.

Men det mener jeg ikke 65.000,- er.

Sidst jeg så en 2009 model til salg på DBA var den udbudt til 135.000,- og den var væk efter 3 dage.

Nu er det jo ikke så tit de nye modeller er til salg, men at ligefrem vurdere dem billigere end de gamle modeller er sat til salg til, gør jeg ikke lægger så meget i din vurdering.

Kommentér på:
Hvad vil være en god salgspris for min Sonata

Annonce