{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

"Privat autotransport" {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en fra jylland der har en autotransporter, evt en der henter biler i udlandet/Tyskland, som jeg kan hyre hvis jeg kører i stykker når jeg skal på ferie sydpå i min veteran.
Min vejhjælp dækker kun transport til nærmeste værksted og de kan sikkert ikke hjælpe alligevel.
Send gerne en PB

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Privat autotransport"
  • #1   4. jun 2015 VeteranDoktoren, de fleste seriøst vejhjælpsfirmaer bør tilbyde at du kan få bilen transporteret hjem

• #2   4. jun 2015 DD: Jeg har/havde Falck og de tilbyder kun transport til nærmeste værksted i udlandet, jeg har lige talt med dem i dag og opsagde derfor mit abonnement.
    De var så også ca dobbelt så dyre som andre firmaer, det var også en af grundene til at jeg opsagde abonnementet.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #3   4. jun 2015 Da jeg havde veteran mc, kunne jeg også vælge Falck med deres "veteran vejhjælp" som kun var til nærmeste værksted, derimod kunne jeg så også vælge vejhjælp fra dansk autohjælp igennem forsikringsselskabet, som var med transport til eget værksted/bopæl. Prøv at høre din forsikring om ikke de har nogen samarbejdspartnere.
    Har også nu, på min nyere bil samme dækning ved dansk autohjælp igennem garantien på bilen.

• #4   4. jun 2015 Berndt: Det var faktisk min næste plan, altså at kontakte min forsikring og høre dem ad. Hvis de så ikke kan tilbyde hjemtransport fra udlandet, ville jeg kontakte diverse forsikringer og hvis jeg så fandt en der tilbød denne service, ville jeg skifte forsikring.
    Problemet er jo at de som regel alligevel ikke kan lave bilen på nærmeste værksted, når det er en veteran vi taler om.

• #5   4. jun 2015 Jeg mener nemlig ikke at min nuværende forsikring tilbyder den slags.

• #6   4. jun 2015 Vi kørte i smadder i Sverige for nogle år siden i -30 grader, forsikringen fik bilen hentet og parkerede den hjemme i vores indkørsel 14 dage senere. Vi var forsikret hos Tryg på det tidspunkt, og det kostede ikke en krone. Det hed noget i stil med SOS-international mener jeg.

• #7   4. jun 2015 Simon: Var det igennem forsikringen?

• #8   4. jun 2015 Har lige søgt på det og det er gennem forsikringen, men det står at de ikke dækker Udgifter til drivmidler, færger, broer, vejafgifter og lignende.?
    Vil det så sige at de transporterer den hjem men man skal betale for brændstof, færger, broer osv?

• #9   4. jun 2015 Jeg har prøvet det 3 gange. Hvis bilen går i stykker er det(kasko) er det SOS der tager over, det er din forsikringen som betaler. De kører køretøjet på lokalt værksted, men man afviser bare deres tilbyd( de har i alle mine tilfælde givet vilde tilbud) så jeg har takket nej og bilen er så kørt derhen, hvor jeg ønskede, det hele uden det har kostede mig en krone, forsikringen har betalt taxa, fly, lejebil (den ene gang, fra Italien til dk). Men det er kun ved kasko, men den kan jo tilmeldes lige inden ferien og afmeldes igen, når man lander i dk.

• #10   4. jun 2015 Ok tak, jeg må prøve at kontakte min forsikring

• #11   4. jun 2015 Ja, det var igennem forsikringen smiley og bilen blev kørt på et lokalt værksted som forlangte vanvittig overpris for at ordne en stelforbindelse og lidt andre småting. Så bilen blev kørt hjem helt uden beregning.

Kommentér på:
"Privat autotransport"

Annonce