{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.676 visninger | Oprettet:

Plader uden afgift. {{forumTopicSubject}}

Overvejer og købe en bmw sommer bil, uden afgift. Impo fra tysk, med alle papir.

Jeg er ikke inde i det med afgift, plader og flex og sådan. Så mit spørgsmål er.

Er det alle bil'er uden gift, der kan flexleases så man kan betale plader hver månede. Eller er det kun bestemte bil'er? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plader uden afgift.
  • #1   6. jun 2015 Og hvordan og hvorledes forgår det? Nogle der evt kender nogle gode og billig leases sidder.

• #2   6. jun 2015 Du sælger din bil til et flexfirma og flexleaser den derfra. Dvs du bliver nødt til at "sælge" din bil for at kunne lease den.

• #3   6. jun 2015 Arrh. Så det alle bil'er uden afgift man kan det med.
    Hvad så hvis man tager plader af om vinteren. Skal man så aflevere bil'en til dem?
    Og kan man leases den året rundt, eller bestemt tid.

• #5   6. jun 2015 Okay. Hvad hvis man tager pladerne af, og inten vil ha den i vinter hi, eller vil sælge den videre til privat. Må jeg det, eller når det dem der har købt er det så dem der skal ha den, og sælge videre.

• #6   6. jun 2015 Husk at flexleasing typisk kun kan svare sig på biler over250-300.000kr

• #8   6. jun 2015 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke tager fat i et flexleasingselskab ?

Men jeg kan fortælle dig at hvis du kommer med bilen selv foregår det typisk sådan at de indregistrerer bilen (så de ejer den på papir). Herefter giver du en engangsydelse størrelsesorden 6-10.000.- kr og herefter kører flexleasingydelsen i en aftalt periode eks 6 mdr. I aftalen i laver står der så at sidste afdrag samtidig er sidste ydelse og at bilen herefter ejes af dig igen.

Vil du så af med den herefter så ja, så sælger du den selv her i DK som bil uden afgift eller i udlandet på mobile.de eller lign.

• #10   6. jun 2015 E36 325 cap. Har jeg kigget på.

Nogle der kan anbefalede nogle gode steder så?

• #11   6. jun 2015 Kære Jacob. Du taler om en bil der koster 12-20000 Kr uden afgift, og hvor afgiften er mellem 35 og 50000 Kr. Det kan IKKE betale sig at gøre det på sådan en bil. Aldrig.. Så er det næsten bedre at låne penge i banken til at betale fuld afgift med det samme.

At flexlease en bil til 70000 Kr i dansk værdi er simpelthen for dumt. Jeg siger det bare pænt.

• #12   6. jun 2015 Ja okay.
    Hvad pris klasse ligger den på, hvor det kan betale sig?

• #13   6. jun 2015 Som en allerede har skrevet til dig så er det biler på 250-300000 og op det kan betale sig på.. Men sæt dig ned, gå på google og læs mere om det. Du kommer ikke videre af bare at stille spørgsmål, man må også selv gøre lidt for det jo..

• #14   6. jun 2015 Som Thomas M skriver kan det slet ikke svare sig på biler med en dansk pris på under 200.000.-

• #16   6. jun 2015 Den BMW koster jo småpenge. Kan aldrig betale sig. Er der ikke også masser til salg her i dk. Tror ikke import kan betale sig.

• #17   6. jun 2015 I førstegangsydelse og ydelse på leasingen kommer den del til at koste mere end renterne på et billån.

• #18   6. jun 2015 Det er altså ikke korrekt at bilen skal koste over 200K for det kan betale sig.

Husk på at billån til så gamle biler er forholdsvis dyre. Renter på 12-15% er ganske normale. Og det betyder åop. På ca 20%.

• #19   6. jun 2015 Så har man også en forkert aftale med sin bank, det er da helt sikkert.
    Aldrig om jeg har betalt over 7,5 % i billån.

Men det giver jo ingen mening at hente en E36 Cab til lad os sige 15000 Kr for så at betale indskud på 8-10000 Kr, og derefter 6-800 kr i måneden. Efter 2 år med den bil så har man betalt op til 30000 Kr. på flexplader, hvor man kunne have betalt måske 35-40 fra start og have bilen selv.

• #20   6. jun 2015 Bil'en er impo til dk. En jeg har kigget på her hjemme.

• #21   6. jun 2015 Det er underordnet om den står i DK, Tyskland eller et andet sted i verden.. Jeg syntes endda især at de importerede E36 Cabs der er tilsalg herhjemme u/afgift ofte er prissat så højt at jeg kunne tage en taxa til hamborg for at hente en anden.

Kommentér på:
Plader uden afgift.

Annonce