{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.735 visninger | Oprettet:

Ny bil - slutseddel {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har haft skrevet til en forhandler omkring en seat mii blanco model. hvor sælger sendte en slutseddel over mail som jeg skulle overskrive så bilen var min dog var der et par betingelse som står på bagsiden hvor der står " handlen er betinget af santander godkender lånet og at dette afklares SENEST d. 12-06-2015"

og da jeg ikke hørte mere fra sælger efter jeg sendte underskrevet slutseddel. og ikke blev godkendt d. 12-06-2015, hæfter jeg så stadig for købet af bilen?? når der står dato på?

får lånet gik igennem igår d. 14.06.2015? men det er over d. 12-06?

kan jeg fortryde købet da jeg har fundet en anden jeg vil købe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil - slutseddel
  • #1   15. jun 2015 Teoretisk kan du vel sagtens, da kontrakten havde udløb d. 12. juni.

Men tag dog kontakt til forhandleren NU og får det afklaret - jo længere tid du venter jo mindre fleksibel er forhandleren nok, især hvis det er en bestillings bil.

• #2   15. jun 2015 jamen har skrevet til forhandler men han siger jeg er forpligtet til at købe bilen nu, og at han henviser til de. alm. betingelser? og der står på slutseddel dette skal senest afklares d. 12-06-2015

• #3   15. jun 2015 Nu er jeg jo ikke advokat, men hvis slutsedlen forudsætter kredit godkendelse inden d. 12. juni og dette ikke var på plads til denne dato, så er slutsedlen efter min mening ikke gyldig, med mindre der fremgår andet på denne (f.eks. i de alm. betingelser) der gør dette ikke er relevant.

Prøv at før FDM rådgivning.

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #4   15. jun 2015 Det er blevet afklaret efter den 12 så gælder aftalen ikke og du har ret til at få dine penge tilbage

• #5   15. jun 2015 Emil mange tak smiley

• #6   15. jun 2015 Hvem skriver lige til en sælger og udfylder en kontrakt, når man køber bil...

Tager man ikke ug og ser og prøver mere og handler.. ???

Ja bare Off topic.... Lyder lidt vandvittig,,,,,

Havde en Nevø der havde handlet med en gut over messenger, og manden ville hente bilen omgående, og at han var kørt hjemmefra, men 13 minutter senere efter han havde fået adressen, skriver køber så,, : kommer ikke alligevel, har fundet anden bil:

Lol på 13 minutter, men man skal sgu høre meget før ørene falder af,, ok, nu er det jo en tekst.....,,,, HJÆLP jeg bliver blind...... -)

Kommentér på:
Ny bil - slutseddel

Annonce