{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V-max!!!
  • #1   7. jun 2006 sys sku det er okay

• #2   7. jun 2006 Jeg tænkte også lige på det sidst...plus at der er mange fejl i bladet. Men jeg har på fornemmelsen de har travlt så derfor har jeg nedjusteret mine forventninger og tager det som det kommer...

• #3   7. jun 2006 er også tilfreds.. det er da ikke alm biler der er i bladet.. og tit er der lavet noget "ANDET" ved de biler der er i, end alle dem man altid lige ser på gaden..

• #4   7. jun 2006 hvis man nu har en fed detalje på bilen , men ikke har pengene til at lave complet styling. er det vel fin nok at man får et lille billed samt en tekst

• #5   7. jun 2006 jeg overvejer selv og begynde og få Max Power i stedet.. ved ik rigtig.. syntes v-max er ved og blive lidt for tynt..

• #6   7. jun 2006 jeg vil også meget hellere læse om en ganske alm. dansker som mig selv, der har stylet en bil.. og som ikke har så mange knaster på lommen.. istedet for en eller anden som har sit eget firma, og har smidt 400000 kr i en MUSTANG et eller andet.. for mig er det overhovedet ikke fedt!! Så hellere se på "ganske alm. biler" som man selv har råd til at købe, og så style..

• #7   7. jun 2006 ja ville hellere læse om danske biler, problem er bare der ikke er noget at læse. de fleste artikler kan man jo løbe igennem på 2-3 min. Det kan sgu da ikke passe de ikke kan fortælle noget mere om bilen og den histori/opbygning.

Men det er rigtig at det sidste nr. er lidt tyndt. no offence til ejeren , men den CRX del Sol blegner lidt i forhold til dem der har været i løbet af det sidste halve år.

• #9   7. jun 2006 Præcis downn....!

• #10   7. jun 2006 tl Mus A
    jeg synes at det er helt okey med at det er ganske alm biler det er jo det bladet bliver solgt på

• #11   7. jun 2006 Personligt så jeg helst et bilblad, der udelukkende omhandlede biler, som folk SELV havde lavet! Kunne godt tænke mig nogle flere "hjemmelavede" biler, fremfor én der bare har rippet en hel stylings-butik!
    Og nogle flere "gør-det-selv"-tips. Det ville være super.

• #12   7. jun 2006 som OttZeN skriver.. ALT for mange udenlandske biler på det sidste.. Dem gider vi sku ikke læse om..vi kan jo aldrig nogensinde komme i nærheden af sådan nogen de fleste af os..

• #13   7. jun 2006 Maxpower er dårligere end V-Max..!!

Får dem begge med posten hvert mdr..!!

Men sys klart V-max er bedre..!!

• #14   7. jun 2006 Og ang Vmax, mener jeg at det komplet åndssvage "babe-bil" (er det ikke det det hedder?) skulle undlades, medmindre der rent faktisk kom nogle piger der havde en bil ud over det sædvanlige! Det kan ikke passe at man kan komme i et bil blad med en -undskyld udtrykket- røvkedelig bil, som man intet selv har med at gøre, blot fordi man er pige!

• #15   7. jun 2006 Men ja.. læste lige hele indlægget igennem.. hvis nogle af jer tænker på at det sidste nummer var lidt tyndt (i forhold til tidligere numre) så ja.. det har I ret i.. mangler jo en del sider i det sidste nummer.. hehe.. dog kun 7 sider i forhold til forrige nummer..

• #16   7. jun 2006 jeg begyndte på max power da jeg tænkte præcis det samme om vmax ang. alt for mange kedelige biler. Der er sq ældre biler med næsten ingen styling som kommer med. Fedt nok at en gammel bil med 5-10.000 krs styling/udstyr kan komme med. Det er jo det man ser på gaden til hverdag.

I starten syntes jeg maxpower var fesent pga det var udenlandske biler, og det lignede en ren oversættelse af engelske artikler. Men nu syntes jeg det er fedt nok, for de biler der er med er rimelig gennemførte og selvom de er udenlandske vil jeg 10 gange hellere se en gennemført bil end en billig dansk kedelig bil.

• #17   7. jun 2006 jeg ved ihvertfald at max-power er dårligere end v-max. men lidt flottere biler og DANSKE biler også lige flere sider så er der ingen problemer

• #18   7. jun 2006 max-power ER oversættelse af engelske artikler.. min opfattelse ihvertfald.. køber det dog engang imellem, når Vmax'et er læst igennem sindsygt mange gange.. hehe

• #19   7. jun 2006 Jeg syntes faktisk det er okay med lidt udenlandske biler, om ikke andet så kunne man evt. finde lidt inspiration. Bladet skal selvfølgelig ikke være probbet med dem.

Desuden kunne V-max lære lidt af MaxPower og få nogen bedre gør det selv artikler istedet for de altid skal pimpe Erlings slæde med et eller andet THansen gøjl.

Kommentér på:
V-max!!!

Annonce