{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Hunter
Hunter
Biler: 1 Emner: 7 Svar: 8

Køb af bil der har kørt 370000 {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg køber en bil der har kørt så meget? Det er en Audi A4 1.6 fra 1998 som ikke har en servicebog, men som er nysynet og har fået skiftet tandrem for 40000 km siden. Vil helst ikke investere i noget som ikke holder.

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil der har kørt 370000
  • #1   23. jun 2015 Ville absolut ikke købe en Audi der har kørt så meget, og det er ikke for at være fordomsfuld... Du skal være opmærksom på stort set alt, den har kørt jorden rundt 9 gange og er 17 år gammel..

Især bøsninger i undervognen..

• #2   23. jun 2015 Min 14 år gamle passat 2.0 benzin har kørt 405000km nu og lige pt har jeg den til holland og om en måned kører jeg til italien i den. Km er sgu bare et tal for mig. Har heller ikke fået nogen bog med til min men vigtigst er om bilen ser velholdt ud, evt hvis det er muligt tjek den på lift, derudover skal du tjekke om alt virker, også clås, elruder osv... hvad skal du give for bilen?

• #3   23. jun 2015 Om den kører godt smiley
    En bil der har kørt 300.000km med en sælger bag rattet er tit og ofte bedre "kørt til" end en der kun har kørt 100.000 med en/flere tilfældige ejere, der ikke har været så afhængig af bilen og kørt den driftsvarm osv.

• #4   23. jun 2015 Taget i betragtning den ikke har service bog, så ville jeg holde mig væk fra den.
    Syntes det er meget logisk

• #5   23. jun 2015 det er jo en bil til små penge. så man skal have afstemt forventninger, dog vil jeg sige at hvis undervognen ikke fejler noget, kører de ret godt. man skal ikke være bange for km men for manglende vedligeholdelse.

• #6   23. jun 2015 Bestemt
    Men ingen service = mulig manglende vedligehold

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #8   23. jun 2015 find en bil der maks har kørt 200000 og betal lidt mere for den det gør jeg når jeg køber bil har en Gordoba til hverdags bil har kørt 90000 km i den og har brugt ca 5000 kr i dele service og syn på 3 år

hvis man køber en bil med så mange km på tælleren er der risiko for meget store reps er under opsejling og så hjælper det intet der står audi på bagklappen

Kommentér på:
Køb af bil der har kørt 370000

Annonce